Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

 2016 med Reb'l Fleur
Forfatter: 
Dato:  30-12-2016 22:54

 

2016 har budt på lidt af hvert for min bette pony og jeg :D

Heste-nettet har jeg ikke været forbi længe, jeg bruger mest min facebook side. Så her er en opdatering :).

I foråret startede vi LC1 og LC2, hvor den ene gav en 2 plads med 65 %.

I august blev min "hul-i-hækken-formenligt-noget- araber" kåret ind i Dansk Sportspony med 7 i helhed og kommentaren

" Udtryksfuld hoppe med store rammer og en ret god trav "

Så damen skal med på Det fynske dyrskue i 2017 :D.

Billede

 

I august var FrejaSifFoto forbi og iseptember AMfoto med to andre, på deres årlige " besøg folk fra hestegalleri" tur.
Det kom der super billeder ud af.

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Billede

 

Og AMfoto

Billede

 

Billede

 

Billede

 

I oktober måned debutterede vi i LA, efter staldejer havde øffet om at han mente vi havde lullet rundt i de LC'er der i for lang tid - trods jeg synes det passede ganske fint nu vi ikke have fået nogen resultater eller prangende procenter.

Meeeen, vi kunne godt øvelserne, så jeg kastede mig ud i en LA2.
Det gik dog ikke bedre end 55% - men jeg er ikke det store konkurrence menneske og har en dame der glor på alt. Så jeg var glad for at vi overhovedet kom forbi blomsterkummerne!

Her i december d. 28 og 29 har vi været ude i LA igen - denne gang til bedre. Jeg starter pony mod hest, hvis nogen har misset det ;).

D. 28 gav LA1 59% og LA2 62%
www.youtube.com/ watch?v=wE3EBUse_Ts&t=9s

Og d. 29 gav LA1 65% og LA2 64% - missede desværre et anspring, men pony var træt på anden dagen, hvilket var helt iorden.
https://youtu.be/AB3Bavkzd0M


Alt i alt var jeg bare så stolt over min bette pony der på opvarmningen var en hidsig ged der ikke kunne noget som helst, men inde på banen kunne alt - og ikke gloede på juletræer eller vippede med et øre da der blev fyret af uden for :D

Så jeg glæææææder mig til 2017 hvor versaderne skal på plads, changement skal blive helt rent, bagpartsvending også igang - jeg har nemlig en drøm om at starte MB på min lille dame :)

Jeg er oven ud lykkelig for vores udvikling og er så glad for de fremskridt der er sket, siden jeg fik hende for snart fire år siden :).


Nu med eget ponydyr

 

7
0
Svar på denne tråd
 
 Der er sådan..
Forfatter: 
Dato:  31-12-2016 19:49

set kun en enkelt kommentar, der umiddelbart falder mig ind: F*cking godt arbejde!

 

Dorte

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2017 15:11

 

Hun er bare såå fin og lyder til at I har haft et rigtig godt år og flot kommentar til kåringen


Mvh. Pernille

Majjar APN OX & Aastrupgaards Shadow

 

<3 Himmelhesten Raashan APN <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  03-01-2017 00:35

 

Dorte - Jeg bukker og nejer ;)

Raashan APN - Ja, jeg er glad for kommentaren til kåringen og 7 tallet i trav :D Så jeg er spændt på om hun ender på 21 eller 22 point til dyrskuet :).

 


Nu med eget ponydyr

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 6 tegn
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 13:42

Jeg elsker den lille araber dame :)

Har du link til jeres facebook?


Mvh. Sophie (:

 

"And those who were seen dancing

were thought to be insane

by those who could not hear the music".

- Friedrich Nietzsche

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  04-01-2017 19:20

 

Facebook siden er denne :)

www.facebook.com/krikkenHG/


Nu med eget ponydyr

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider