Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Kæmpe opdatering - Sienna (rens)dyret..
Forfatter: 
Dato:  12-12-2016 19:27

Jeg skylder jer vidst en opdatering efterhånden.

Nå, men siden sidst har vi været til stævner og flere stævner. Sienna er ved at være godt stævnevant selvom tingene stadig kan være noget farligt (og det var det her i weekenden).

Vi starter dog dette indlæg ud med - smukke Romse og en fantastisk udsigt.

Billede

Mig og Sienna var til stævne i midten af sidste måned - i Brøndby. Hun var faktisk ret god, både på opvarmningen og i første klasse (LA1) var hun simpelthen flyvende. Vi red også 68%.

Billede

Billede

Billede

Billede

Så får i lige et billede af min tilridnings pony - hun skal da lige vises frem. Connemara hoppe, 3½ år gammel. Jeg har nu haft hende i ridning en måned og billederne er fra 6. gang med rytter på. Hun kan nu skridte, trave og lave lidt galop (dog er balancen ikke fantastisk endnu) Nu har hun så pause.

Billede

Billede

Billede

Følle er også blevet stor:

Billede

Billede

Hun er nu 8-9 mdr :) Hun vokser og vokser.

Så var mig og Sienna til stævne på Solrød her sidste weekend igen. Sienna var igen total flyvende og gik 68.98% i LA1 trods to KÆMPE fejl i starten (går i stå op af midt, farlig dommer) og går i galop i hjørnet i første øvelse pga misforståelse. Så meget tilfreds.

Billede

Herefter havde jeg dog lidt problemer med hun var lidt stiv på venstre side og fik lidt svært ved sidebevægelser. Så kiropraktoren kommer i morgen til hende.

Hun var ellers rigtig fin og her den anden dag red jeg lidt på kandar (primært frem og ned). Tager hun rigtig pænt, dog dykkede hun lidt på biddene den dag og derfor red vi løst og let. Jeg vil nemlig ikke lære hende at gå ind bag lod og gemme sig væk fra biddene, hun skal lære at suge frem på dem.

Billede

Udover det - hygge skal der til - uden sadel :D Ejeren var meget skeptisk, men Sienna var da kold i numsen :D

Billede

Billede

Total hygge synes Sienna :D

Nå vi var også til stævne i forgårs og det synes Sienna altså var FARLIGT. Hun har ellers taget det SÅ pænt de andre gange og knapt gidet glo mere. Men i lørdags. WAOW. ALT var farligt, alle hjørnerne, hovslaget, porten, dommertårnet, tilskuer, skiltene på langsiden osv.

Så vi fik dog kæmpet os igennem til 63% haha. Nå ja - sådan er det jo bare :D

Til gengæld så hun p'sse godt ud i sin rensdyr hue :D

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Er hun ikke bare lækker - ejeren rystede på hovedet af mig og jeg var ved at få et grineflip da jeg gav hende dem på haha. Men det var jo et julestævne så selvfølgelig skulle hun da have dem på :D

Næste stævne er i januar måned hvor vi skal ud til første C stævne, spændende.

Hun skal hun have kiro og tandlæge de næste par dage og så skal vi ride nogle skovture og igang med dressuren igen :D

Følg mine blogindlæg på Hestegalleri.dk - HER

Følg mig på Facebook:

Konkurrencerytter - Sandra Charlotte Kempf

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

11
2
Svar på denne tråd

Jul mm.
Forfatter: 
Dato:  12-12-2016 20:45

Sandra/ Tak fordi du opdatere herinde. Dejligt at få muligheden for at følge lidt med i uvidklingen på dine ride(rens)dyr. <3

Det ser altså bare rigtig godt ud det altsammen, måske lige bortset fra den der connemara... Den kan du godt sende over til mig!

~ Anette

vind-alarm-danmark.eu

Happy wife, happy life

0
0
Svar på denne tråd

Enig med Anette
Forfatter: 
Dato:  13-12-2016 10:27

Det er så skønt med dine opdateringer.

Der er altid så meget udvikling på dine heste, men på en rigtig fin måde.

jeg har sagt det før; din største fejl er din geografiske placering.

Hilsen Nana

0
0
Svar på denne tråd

Shaqya
Forfatter: 
Dato:  13-12-2016 10:51

Anette, hvor skal jeg sende connemaren hen til, ved nemlig hvor den er henne (og med lidt penge under bordet, så siger jeg intet til ejeren )

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Helle..
Forfatter: 
Dato:  13-12-2016 18:41

Jeg sender fluks en pb (og regner med at jeg har julegaven til den yngste) og så siger vi ikke noget til nogen.

~ Anette

vind-alarm-danmark.eu

Happy wife, happy life

0
0
Svar på denne tråd

Connemara
Forfatter: 
Dato:  13-12-2016 19:13

Dejligt at se dig på pony igen.

Og så er jeg selvfølgelig nysgerrig med hensyn til den der connemara.

Hvad hedder den og hvem er den efter?

Caroline
Heste er født med en fri vilje og nogen gange gør de brug af den

0
0
Svar på denne tråd

Tak for opdatering
Forfatter: 
Dato:  13-12-2016 19:33

Dejligt du stadig tager dig tid til at skrive herinde.

Er altid inde at kigge i dine tråde men er bare aaaalt for dårlig til at få skrevet i dem

Mange hilsner fra

Rina B & Misty - det grå lyn

0
0
Svar på denne tråd

Dejligt med en opdatering
Forfatter: 
Dato:  13-12-2016 21:00

Sikke en fin udvikling Sienna er igang med :-)

Jeg synes hun er lækker med hendes rensdyr horn

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  15-12-2016 19:00

Mange tak for jeres søde kommentar :)

Ja Sienna hun udvikler sig virkelig fint og det går stærkt med hende. Hun er enorm lærenem (dog er hun noget hidsig indimellem).

Hun har nu haft kiropraktor og var lidt skæv i venstre side så det er nu rettet. Det er skønt.

Caro: Jeg er slet ikke inde i Connemara avlen, men det ser ud til at hun er efter Langtoftegård Rockstar. Hun hedder selv Langtoftegårds Rock Queen, 3½ år gammel. Mig og ejer var nede og se på hende som 3 års da hun blev sat til salg - helt 100% RÅ. Jeg opfodrede ejeren til at købe hende da hun har et rigtig godt sind, er meget lærenem og enormt sød trods hun var helt rå. Hun valgte så at købe hende og hun er simpelthen er skøn pony. Vi håber hun holder ponymål og hun skal gerne til kåring når hun er 4 år.

Elvagården: Haha - jamen så flytter jeg da bare haha :D

Julie: Tak, hun er i rivende udvikling. Ja hun er lækker som rensdyr - ejeren er stadig ikke overbevist haha.

Følg mig på Facebook:

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at.

2
0
Svar på denne tråd

Dejlige billeder
Forfatter: 
Dato:  16-12-2016 21:16
Sikke en dejlig opdatering.. især Rensdyret er fantastisk:-) dejligt at følge dig med de nye hyppere.
Og sikke en lækker Ponymås du der har fundet. Er sikker på at hun tager kegler til kåring!!

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Connemara
Forfatter: 
Dato:  19-01-2017 16:04

Neeej, ser vi dig så i connemarasammenhænge?

Vi har nogle fantastiske arrangementer, hvis det skulle falde dig ind. Du kan se mere på: http://www.connemara-ponyer.dk

Skøn race!

Mange hilsner Anna

Skærgården Connemara

Seriøst opdræt af særdeles velgående, funktionelle og smukke ponyer
Lejlighedsvis salg af veluddannede og ridelige ponyer

www.skaergaarden.dk

0
0
Svar på denne tråd

dddddddd
Forfatter: 
Dato:  20-01-2017 21:46

Ejeren har ikke helt besluttet endnu om hun selv vil ride den til kåring eller om det bliver mig.

Pt er Rock Queen jo ponymål og hvis hun holder sig inden for pony mål de næste år, vil hun skulle ud og gå i ponyklasserne med en ponypige :) Dog under min vejledning og undervisning.

Så det bliver spændende.

Følg mig på Facebook:

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider