Jeg skylder jer vidst en opdatering efterhånden.
Nå, men siden sidst har vi været til stævner og flere stævner. Sienna er ved at være godt stævnevant selvom tingene stadig kan være noget farligt (og det var det her i weekenden).
Vi starter dog dette indlæg ud med - smukke Romse og en fantastisk udsigt.
Mig og Sienna var til stævne i midten af sidste måned - i Brøndby. Hun var faktisk ret god, både på opvarmningen og i første klasse (LA1) var hun simpelthen flyvende. Vi red også 68%.
Så får i lige et billede af min tilridnings pony - hun skal da lige vises frem. Connemara hoppe, 3½ år gammel. Jeg har nu haft hende i ridning en måned og billederne er fra 6. gang med rytter på. Hun kan nu skridte, trave og lave lidt galop (dog er balancen ikke fantastisk endnu) Nu har hun så pause.
Følle er også blevet stor:
Hun er nu 8-9 mdr
Hun vokser og vokser.
Så var mig og Sienna til stævne på Solrød her sidste weekend igen. Sienna var igen total flyvende og gik 68.98% i LA1 trods to KÆMPE fejl i starten (går i stå op af midt, farlig dommer) og går i galop i hjørnet i første øvelse pga misforståelse. Så meget tilfreds.
Herefter havde jeg dog lidt problemer med hun var lidt stiv på venstre side og fik lidt svært ved sidebevægelser. Så kiropraktoren kommer i morgen til hende.
Hun var ellers rigtig fin og her den anden dag red jeg lidt på kandar (primært frem og ned). Tager hun rigtig pænt, dog dykkede hun lidt på biddene den dag og derfor red vi løst og let. Jeg vil nemlig ikke lære hende at gå ind bag lod og gemme sig væk fra biddene, hun skal lære at suge frem på dem.
Udover det - hygge skal der til - uden sadel
Ejeren var meget skeptisk, men Sienna var da kold i numsen 
Total hygge synes Sienna 
Nå vi var også til stævne i forgårs og det synes Sienna altså var FARLIGT. Hun har ellers taget det SÅ pænt de andre gange og knapt gidet glo mere. Men i lørdags. WAOW. ALT var farligt, alle hjørnerne, hovslaget, porten, dommertårnet, tilskuer, skiltene på langsiden osv.
Så vi fik dog kæmpet os igennem til 63% haha. Nå ja - sådan er det jo bare 
Til gengæld så hun p'sse godt ud i sin rensdyr hue 
Er hun ikke bare lækker - ejeren rystede på hovedet af mig og jeg var ved at få et grineflip da jeg gav hende dem på haha. Men det var jo et julestævne så selvfølgelig skulle hun da have dem på 
Næste stævne er i januar måned hvor vi skal ud til første C stævne, spændende.
Hun skal hun have kiro og tandlæge de næste par dage og så skal vi ride nogle skovture og igang med dressuren igen