Det går fremad med dem begge to. Jeg ville lige opdatere jer så here we go:
Man må sige Sienna virkelig udvikler sig og udover det - har fået tabt sig nogle flotte kg efterhånden.
Vi startede sådan her:
Vi har været til et par stævner efterhånden og hun har nu været stævnehest i 2 mdr. Vi rykkede fra LC til LA her den sidste 1 måneds tid og det er gået over alt forventning. Sienna har virkelig klaret det flot. Hun glor stadig indimellem når vi er ude, men ellers tager hun det pænt.
Hun mangler stadig styrke og stabilitet, især i øgningerne i trav (de er svære synes hun) samt de mindre volter og sidebevægelserne, men det kommer stille og roligt.
Jeg er meget glad over hendes ivrige arbejdssind og hun er nem at træne. Jeg har trænet changementer med hende og de er næsten på plads så nu er de pakket væk igen og nu fokusere jeg på at få kontaen på plads på kortsiderne også.
Det bedste hun gik var for to uger siden i LA2 hvor vi fik 69%. Der var hun også bare rigtig flyvende.
I går var til stævne igen og red LA1 og LA2. Begge til 66% og det var jeg yderst tilfreds med da hun kiggede og spændte ved porten på langsiden og derfor blev lidt urolig fortil og gik og spændte lidt over ryggen.
I får billeder fra stævnet i går: Sådan ser hun ud nu.
Middelgalop
Trav
Trav
Lidt mere trav
Galop galop
Trav trav
Dygtig hest efter et anspring, som hun har haft meget svært ved. Endelig er de ved at sidde i skabet.
Lidt mere trav - slangegang
Start på trav øgning
Galop skråt igennem til kontra
Parade i LA2
Så får i lige lidt fra Romse aka First Romance. Romse har jo været i genoptræning siden september måned og det går virkelig fremad med hende. Hun var begyndt at blive lidt kedelig over kun at skulle gå med rytteren og hun har aldrig været den store longe fan. Så derfor valgte jeg at smide hende i linerne og det var en SUPER beslutning. Hun har aldrig gået bedre og jeg kan virkelig korrigere hende og se hvor meget hun udvikler sig nu. Hendes højre skulder (nerveskade) er blevet SÅ meget bedre siden vi startede og hun strækker nu højre forben næsten lige så langt frem som venstre. Det kommer med tiden og genoptræningen skrider frem. Nu skal vi igen til doktoren i december og håber på grønt lys til at gå mere i gang med ridningen igen 
Går alt som planlagt og vi får go fra doktoren håber jeg på at ride et stævne på hende (hendes aller første, hun har aldrig været i byen før) i starten af februar. Bare to LD'er 
I får lige et par stil billeder fra hendes longering i linerne:
Hendes smukke hoved med deres nye grime
Øhm ja - hun kan også være meget vild. Hun er en meget varm dame
Hm Romse - FY. Hun fik også lidt skæld ud
Men hun var bare meget glad.
Jo jo hun kan da godt gå pænt alligevel haha.
Mig og Sienna nyder også denne her dejlige, store og bakkede skov (Ganløse skov). Den er fantastisk flot lige pt.
Tak fordi i kiggede med. I kan ogs følge med på min Facebook side i linket herunder.