Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Droppede du universitetet?
Forfatter: 
Dato:  12-09-2016 16:46

Hej,

Jeg er journalist og arbejder lige nu på en artikel til VICE Magazine om unge, der vælger noget andet end universitetet. I den forbindelse leder jeg efter en ung kvinde, der frem for at læse videre gik direkte i job - og som kort vil fortælle om den beslutning.

I artiklen deltager tre-fire andre unge, som har valgt hver sin vej ind på arbejdsmarkedet - alle er i dag mellem 22 og 30 år.

Har du lyst til at deltage eller kender du nogen, der har - eller vil du bare høre mere om projektet - så kontakt mig gerne herinde eller på mail: sauerdk@gmail.com.

Jeg håber at høre fra jer!

Med venlig hilsen,

Paul Sauer

1
3
Svar på denne tråd

Svar ...
Forfatter: 
Dato:  12-09-2016 17:36

TAK! Tak fordi du gad gøre det klart, hvad dit formål med opslaget var! Ingen skjult agenda, lige på og ærligt.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, for jeg har færdiggjort min universitetsuddannelse, men jeg ved noget om hvor meget tvivl man kan komme i undervejs og hvordan man finder tilbage på sporet.

\\ Pernille

0
0
Svar på denne tråd

universitetet
Forfatter: 
Dato:  12-09-2016 18:41

efter min hf var slut droppede jeg tanken om uni og startede på en erhvervsuddannelse hvilket gør at jeg idag er i lærer som kok/cater og hvor er jeg glad for den beslutning :) er 27 år

Hilsen Maria

***Frk-Maluie***

Gør livet til en fest,

rid islandsk hest.

I regn, slud, sne og blæst, har vi det alle bedst på en Islandsk hest!

0
0
Svar på denne tråd

Tak for respons
Forfatter: 
Dato:  13-09-2016 09:59

@Nuller89: Tak. :-)

@FrkMac: Det lyder godt! Lige til denne artikel leder jeg efter én, som slet ikke har læst en uddannelse, men som har arbejdet sig op ved at gå direkte i job. Men tak for responsen!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  14-09-2016 17:35

Jeg startede på universitetet, men valgte at droppe ud.
Så startede jeg som elev i en boghandler, og arbejder stadig i en boghandel, dog som fastansat nu.

//Hilsen Sofie
Glad bogblogger på www.bogslottet.wordpress.com

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  15-09-2016 08:36

Hvis du mangler folk, så prøv at tag kontakt til Michael Roscoe Pedersen. Han har i dén grad arbejdet sig op fra ingenting.

Med venlig hilsen

Line Madsen

Fotonørd med ualmindeligt stort F!

Se evt. mine billeder på:

www.linemm.dk

www.facebook.com/FotografLineMadsen

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider