Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Northern Light
Forfatter: 
Dato:  06-06-2016 17:29

Hej. Jeg sad og kiggede billeder igennem af min unge hingsteplag og tænkte jeg ville dele nogle med jer. Han blev født d. 21 april sidste år og udvikler sig super fint :)

Noerrelides Northern Light, eller Norton som jeg kalder ham skal være min kommende ridehest. Han er af eget avl og er en welsh pony af cob type :)

M: Rosengårdens Nadina

F: St. Tidsel Brandon Valo Lee

MF: Kildegaards Columbus

Billede

Her er han som ca 3 uger gammel, en god kraftig dreng :) foto: charlotte Jensen

Billede

Her er fra følskue i august sidste år. Det gik super godt for ham, han blev nr 2 i sin klasse, og nr. 5 i finalen :) foto: Rebecca Thers

Billede

Der var også tid til lidt sjov, mente Norton :) foto: Rebecca Thers

her er beskrivelsen han fik 2015 Fyns følskue 9-9-8-8 9 Nr 5 i finalen. Veludviklet føl af særdeles god type. Velrejst,med god halslængde.Veludfyldte. muskuløse kropspartier. Godt fundament. Velafbalanceret bevægelse. Knap vist trav.

Billede

Her er fra plagskue d. 8 maj, her blev han igen nr 2 i klassen og gik videre til delfinalen :) Foto Zanne Jedig

Billede

Og så nogle nye billeder fra folden d.2 juni, det er onkel der er i baggrunden :)

Billede

Billede

Jeg glæder mig til at få flere hyggelige stunder med ham, og se hvad han udvikler sig til :)

Mvh Tanja

11
0
Svar på denne tråd

Så smart!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2016 19:52

Ej hvor er han smart

0
0
Svar på denne tråd

smuksak!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2016 20:14

HOLD op hvor er han fin!

Hvor stor regner du med at han bliver?
Jeg har virkeligt haft kig på welsh et par gange, men synes det er så svært at finde en i en ordentlig størrelse!

0
0
Svar på denne tråd

smuksak
Forfatter: 
Dato:  06-06-2016 22:18

HOLD op han er fin!!! - bliver spændende at følge ham :)

Hvad skal han bruges til når han bliver stor?

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Strejfer: www.aktivstald.dk

Himmelhesten Sorteper

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mange tak
Forfatter: 
Dato:  07-06-2016 08:29

Mange tak :-)

Hans forv. mål er på 137 med god bredde, allerede nu er han meget bred og måler ca. 130, men hans far var også stor som 1 års :-)

Jeg vil gerne udstille ham noget mere, og når han bliver voksen vil jeg gerne ride Western, dressur, tur og engelsk ridning på ham :-)

Mvh Tanja

0
0
Svar på denne tråd

smuk fyr
Forfatter: 
Dato:  07-06-2016 15:37

Sikke en skøn fyr! Men afstamningen er jo også ganske fin! Er lidt vild med hans "splash"! Mums!

Hvis du vil udstille mere, kommer du måske til "M&M´s For Fun" sidst på måneden? Jeg skal udstille Mirain Titan, en 3-års sec. B hingst som egentlig bare er min selskabspony, men også skal ud og opleve noget!

Til M&M´s arrangement til Store Hestedag tager jeg dog min welsh cob vallak Vedkiærs Rufus med!

Mirain Titan (Welsh Sec.B )Vedkiær´s Rufus (Welsh Cob)

Hedin´s Il Divo XX (Fuldblod)

0
0
Svar på denne tråd

m&m show
Forfatter: 
Dato:  08-06-2016 22:00

Tak, jeg er også selv vild med hans aftegn, jeg har fået at vide det er sabino, muligvis også rabicano, der gør at han har de aftegn :-)

Jeg vil rigtig gerne have ham mere med ud i byen, men jeg kommer ikke til m&m for fun, men held og lykke til dig :-)

Mvh Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider