Endelige langt om længe fik jeg nulret mig sammen til at starte Pinot i vores lokale rideklub, da de holdt C-stævne i påsken.
Pinot er jo B-hest med min berider på ryggen, hvor de har været ude og starte sammen - jeg har bare ikke turdet, fordi jeg er så usikker på vores niveau.
Jeg har dog startet to mb0'er på D-plan til 59 % og 63 % her over vinteren, så jeg var klar over at +60 % ville være SUPER for os på c-plan, så det var målet 
Da jeg ikke syntes jeg ville nøjes med kun en start, ja så satsede jeg og meldt os i både mb0 og i mb1, selvom vi aldrig har redet/trænet mb1'en.
Desværre fik nerverne fat i mig allerede i sidste uge - så fra den ene dag til den anden, ja der kunne vi ikke changere rent !!!! ARGHHHH - så jeg måtte drøne afsted til min underviser to gange på en uge, for at få lidt ro over mig selv, og få lidt ro på nerverne.
Med god opbakning fra rideveninder kom jeg afsted, og startede MB0 - og jublejuble trods flere fejl, bla to urene ch'er, ja så fik vi 60,1% 
På en mærkelig måde "faldt jeg af på den", for jeg var så glad for resultatet i mb0'en, at jeg glemte at fokuserer på mb1'en.
Så da jeg dagen efter red ind i mb1'en så skete det mest pinlige ever !!!!!
Jeg red fejl TO gange - arghhhhhhhhhhhhhhh, jeg anede simpelthen ikke hvor jeg skulle hen på banen....
Pinot var en GUTTERMAND, og fungerede bare så fint, trods mine tossede "brems parade Hmmmm hvor skal vi hen ", og lavede nogle rigtig fine øvelser - hvilket resulterede i, at vi trods der blev trukket 6 point ( hvilket modsvarer 2,5 %), ja så red vi til 61,7 % -weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Havde jeg ikke tosset rundt, så havde vi fået +64%.......
Jeg er SÅ stolt af min bette sorte nullermand, og glæder mig til at skulle ud igen til stævne, for han er bare SÅ nem og god ved mig.
Og lige pludselig så ser jeg en mulighed for, at jeg på et tidspunkt helt reelt kan få B-rytter status, hvis jeg kan få 4x63% på ham i MB-klasserne - det kunne være sjovt 
Jeg har desværre - som sædvanligt - ikke billeder eller video af os i stævneoutfit. Men her er en træningsvideo af os, med diverse fejl som min træner heldigvis har gennemgået med os :
www.youtube.com/watch?v=3v0LYjOphrM
Tak for at I havde tålmodigheden med at læse mit indlæg og evt se min video.
mvh Charlotte