Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Farvel Nuser (Corvette)
Forfatter: 
Dato:  06-03-2016 21:00

Selvom Nuser havde sin sidste tur til dyrlægen helt tilbage i juli og jeg hele tiden vidste at jeg ville lave en farvelvideo er det først nu den er blevet færdig. Tekniske problemer og det at jeg igen rider en del (cirka 5 gange om ugen) har forsinket den. Men den er nok blevet mest forsinket af at den bare har været hård at lave. Når jeg har set hjelmkameravideoerne er det ofte endt med at jeg blot har siddet og kigget på Nusers øre.

Jeg kunne sikkert skrive mange sider om mine valg i videoen, og hvor glad jeg har været for at kunne ride på verdens sødeste hest, men det vil jeg spare jer for, og blot vise videoen:

www.youtube.com/watch?v=yOLGl2GoAG8

Fuzz

Militaryfotograf - og nu også militaryrytter

http://www.fuzzfoto.dk

Hvorfor køre Ferrari når man kan ride Corvette?

15
0
Svar på denne tråd

smiler
Forfatter: 
Dato:  07-03-2016 00:25

Dejlig video, med dejlige corvette

En helt fantastisk hest, faktisk var hun min ynglings hest her på HN, dengang Katja lagde alle sine skønne tråde op med corvetten og hendes mange flotte ture på banerene.

En hest som jeg er grøn af misundelse over at du fik mulighed for at ride. Hold da op en chance at få, tænk at få lov at lære millitary sporten at kende fra ryggen af sådan en gutterhest, med både hjerte og mod på rette sted.

RIP skønne corvette.

En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

Nu med en smuk blå engel.

6
0
Svar på denne tråd

Et dejligt..
Forfatter: 
Dato:  07-03-2016 13:06

Et dejligt minde du har fået lavet af skønne Corvette. Jeg sagde selv farvel til min hest på det tidspunkt, men jeg er slet ikke i stand til at lave noget som helst der handler om hende.

Så derfor er jeg endnu mere imponeret af at du kan - tak for kigget

mvh

Julle

DIN hest - DIT ansvar !!!

1
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  07-03-2016 19:07

Dejlig video! Det er tydeligt i havde rigtig gode stunder sammen.

Puh det er trist. Jeg lavede også en lille video cirka et halvt år efter jeg solgte min gamle pony (til den modsatte ende af landet).

Det er en god måde at mindes dem på :)

Mvh. Sophie (:

The Mad Hatter: Have I gone mad?
Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers.

But I'll tell you a secret.

All the best people are.

1
0
Svar på denne tråd

fin video
Forfatter: 
Dato:  08-03-2016 11:17

Fin video, du har lavet. Kneb en lille tåre...

Marlene

Ejer af Obi's Sweet n Easy, quarter horse fra 2010

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-03-2016 21:49

tak for en dejlig video der så tydeligt viser, at nogle heste bare et privilegie at få lov at eje.

det er de heste som lære os at springe, at ride stærkt, at ride samlet, kort og godt at ride.

og man er efterladt ydmyg og taknemmelig med det eneste håb, at man har givet dem et ligeså godt liv, som de har givet en.

det er ikke mange forundt at have den oplevelse og der er ikke mange heste derude som corvetten- selvom de alle er lige præcis det for os, som hun var for dig.

1
0
Svar på denne tråd

hold da
Forfatter: 
Dato:  28-03-2016 14:52

op sikke et priviligelie at få lov til at købe denne skønne hest min altid yndlings hest herinde hvor længe fik du med den ?

hilsen jeanett

0
0
Svar på denne tråd

verdens sødeste hest
Forfatter: 
Dato:  03-04-2016 23:45

Lad mig se. Jeg begyndte at træne hende op efter en skade sommeren 2012. Jeg købte hende omkring april 2013. Og sidste besøg til dyrlægen var 20. juli 2015. Så vi må have haft omkring 3 år sammen. Jeg har nu redet i 6 år, så det er stadig halvdelen af min ridetid der har været med Nuser.

Noget af det jeg savner mest er når hun tog mulen hen på ens skulder for at spørge om vi ikke skulle klø. Det krævede to hænder. En til at blive kløet foran mulen og en der kløede.

Og, ja jeg har været rigtig priviligeret at få lov at ride Nuser. I al den tid har jeg redet den hest jeg helst ville ride, hvis jeg kunne vælge mellem alle heste i hele verden. Mit mod voksede når det var som om Nuser sagde: Hej Fuzz, det her er jeg rigtig god til, nu skal jeg vise dig hvordan. Og så var hun nem at have med at gøre i det daglige, når man kendte hendes få særheder.

Verdens sødeste hest, savnet hun er.

Fuzz

Militaryfotograf - og nu også militaryrytter

http://www.fuzzfoto.dk

Hvorfor køre Ferrari når man kan ride Corvette?

2
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider