Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

God Jul - fra Emmy og Lara..
Forfatter: 
Dato:  24-12-2015 13:54

Rigtig Glædelig Jul :D

Billede

Billede

Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

11
0
Svar på denne tråd

Glædelig jul
Forfatter: 
Dato:  25-12-2015 10:55

Ha, ha, ha endelig en sammenhæng hvor rød næse og gevir giver rigtig god mening. Er ret træt af at se wannabe Rudolf biler i trafikken, men hende Emmy bliver man da ikke træt af at kikke på ej heller i trafikken. Det ville have været kanon at møde hende på vejen.

Lara ser ud som om, hun tænker, dét kan du da ikke mene, eller er det utålmodighed fordi hun vil afsted...

~ Anette

vind-alarm-danmark.eu

Super SMUK Welsh partbreed hingst fra 2014 sælges, evnt. bytte.

1
0
Svar på denne tråd

dddddddd
Forfatter: 
Dato:  25-12-2015 17:21

Haha, tror det var lidt begge dele med Lara :D

Jeg havde parkeret hende ude på gårdspladsen på et sted fordi jeg lige skulle rende rundt med kameraet og tage billeder af os alle sammen, som skulle med på turen. Så måtte Lara jo altså lige stå stille dér i mens. Det tog alligevel næsten 15 min at få alle samlet. Så hun var meget tålmodig må man sige. Hun har lært at man skal stå hvor man bliver parkeret :D

Så tror det var en blanding af utålmodighed og nok også lidt skam haha :D

Emmy er verdens mest hyggelige pony :D

Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider