|
|
| hestesider på fb |
|
|
nu er det blevet ret dødt herinde og kan se flere deler heste billeder og sider på fb istedet for, så tænkte at jeg ville passe på at dele siden for mig og mit luksusdyr også www.facebook.com/Tess-musse-hesten- 870695059715679/ måske er der andre der vil dele deres sider også? syntes altid det er sjovt at se andre og deres træning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift her |
|
|
Der er vi også med.
Bruger langt mere facebook end HN og HG efterhånden. Det er synd ja, men jeg føler ski tit man snakker med sig selv herinde  https://www.facebook.com/ChaosogB/ Jeg prøver altid opdatere omkring træningen af at have føl - plag og nu - unghest. Synes det er sjovt og spændende at følge med i hvad andre laver og træner 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jeg er der også |
|
|
Med stald Rohan.😊 mine smukke spanske heste. 😊
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kkkkkkkkkkkkkkkk |
|
|
Lara har også sin egen Facebook side hvor man kan følge vores træning, stævner, dagligsgøren og lade, samt se videoer, billeder. Der er tit give-aways og pt er der en i gang  www.facebook.com/larasverden/ ?fref=ts Kig gerne forbi 
Emmy (Shetlandspony) søger en seriøs part. Står i Ledøje. Kig forbi annoncen på min profil 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Facebook |
|
|
Jeg har oprettet denne side om mit shetlandspony stutteri, her omtales avl, hverdagen, udstillinger samt børnenes omgang med ponyerne bl.a. www.facebook.com/gyldenlunden/
Stutteri Gyldenlunden Seriøs avl af primært sorte shetlandsponyer i størrelserne medium og standard. Udelukkende skotske blodlinier fra bla. Waulkmill, Transy og Marshwood. Følg os på facebook - her
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har også en |
|
|
www.facebook.com/TzalonikiArabians/ ?fref=ts Det er for lidt om mine heste og undervisning/kurser.
Træning og undervisning: Arbejde fra jorden, agility, samlet ridning for løs tøjle og trailerlæsning, altid på hestens præmisser Palomino hoppe mf sælges Bedækning v araberpony tilbydes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Lotus har også sin egen side, det omhandler alt fra hverdagen, da jeg er blevet ambassadør for Hippolyt er der pt en Give away igang, hvor man kan vinde en 3 kgs spand Linustar  www.facebook.com/LotusEspritW/
*Mit nye smukke stjerneskud, Lotus på FB: Her * Big og Bobber, for evigt elsket og aldrig glemt.. *R.I.P* *Man skal aldrig gå ned på udstyr!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| hulle dulle |
|
|
Jeg lægger godt nok efterhånden også flere billeder op på FB-siden end jeg gør her på HN. Det hænder dog, at jeg stadig smider et enkelt billed eller to op herinde, bare for at vise, at vi stadig lever  www.facebook.com/GlibingsHulder/
Simone & Glibings Hulder Den smukkeste stjerne på himlen Madison Søttrupgård Hulder kan nu også følges på Facebook
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Team maxi |
|
|
Har en side om mine køre ponyer som jeg bruger til konkurrence kørsel 😀https://www.facebook.com/groups/240596079469324/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| facebookside |
|
|
Jeg har også en fb side med Wincent  I starten var en side omkring min egen pony, Cadeaux, men han blev solgt sidste lørdag.. Men har fået part på Wincent, som Cadeaux stod sammen med, så siden handler nu om ham i stedet.
Jeg opdatere egentlig hver gang jeg har været derude, både gode og dårlige ting, og både billeder og video (:
www.facebook.com/Maria-Wincent- 792057087492633/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| To forskellige ting |
|
|
For mig er det to forskellige ting. Vi har en hjemmeside, som vi supplerer med en FB-side. Her er hjemmesiden til faste ting fx oversigt over vores heste, nye føl, hingstevalg og den slags. Mens FB-siden bliver brugt til afkoms stævneresultater, show-/kåringsresultater og nyere billeder af vores ungdyr. Mens HN bliver brugt som et sted hvor jeg udveksler oplysninger, stiller/svarer på spørgsmål osv. Det synes jeg ikke FB dækker blandt andet fordi folk kan slette deres spørgsmål/svar efter for godt befindende.
Mvh. Charlotte "Züchten heißt, in Generationen zu denken" Welsh Mountain hingsteføl med særdeles god afstamning sælges Killinger bortgives
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min side |
|
|
Jeg har min side der hedder Jeanett og Zaba Vilsbæk - Fra drøm til virkelighed. Jeg bruger den som en træningsdagbog, og for at sparre mine "ikke hesteinteresserede" venner for at blive spammet på facebook. Jeg opdatere jævnligt med mine tanker omkring træningen af Zaba, der netop er blevet 4 år. Jeg har haft hende fra hun var 2 år, så det er sjovt for mig at sidde at kigge tilbage. Min store drøm er jo en dag at få lov at ride op ad midten i en PSG, og hvis det lykkedes vil det blot være endnu sjovere at kunne sidde og scrolle tilbage på til hvor man startede. Jeg brugte meget HN før hen, men det tager meget lang tid at skrive et indlæg og lægge billeder op, og der kommer aldrig rigtig noget response. Så derfor bruger jeg også mere folks private sider nu, hvis der er nogen jeg ønsker at følge:-)
Mvh. Jeanett og Zaba Vilsbæk - hvis du har lyst til at følge os, er du velkommen til at gå ind og trykke "synes godt om" vores facebook side " Jeanett og Zaba Vilsbæk - fra drøm til virkelighed! "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jamen vi er også mest på Facebook efterhånden. Her har vi vores side Gemstone Walkin' Horses. Her opdaterer vi med vores Tennessee Walkere, avl, træning, raceprægede billeder og poster, shows og ridning (fra sommer af). Derudover er vi startet med at have en månedenlig giveaway, da det viste sig at være et hit.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Facebook |
|
|
Jeg har også en side på Facebook med Grumse og jeg Så hvis i vil følge med i en military equipage er i meget velkomne! Linket er i signaturen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| facebook side |
|
|
Jeg har lige oprettet en facebook-side. Primært for at skille det lidt ad, så alle mine ikke-heste venner ikke bliver spammet med heste-opslag. Men også for at heste intesseret kan følge stutteriet, uden at deltage i families hverdag. Så nu kan jeg med god samvittighed løbende opdatere billeder af de drægtige hopper, plagene, føl og video af ridehestene. Mine heste og jeg kan følges: www.facebook.com/Iwe-Horses- 1655753928011879/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|