Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Nu må det gerne snart vende ..
Forfatter: 
Dato:  27-10-2015 13:52

... Som overskriften siger: Nu må det gerne snart vende!

Først stod hesten stille i 5 uger pga. dårligt/forkert smed arbejde. Endelig bliver han klar igen og min underviser starter ham let op (4 gange), dernæst får han kiropraktor, da han er skæv og spændt i ryg og lænd, samt lidt i hals/nakke (jeg tænker smeden har en stor del af skylden). Han skal så skridtes 3 dage efter besøget med kiropraktoren. I søndags skal min underviser så starte ham op igen. Jeg glædede mig helt vildt (specielt om det kunne ses/mærkes, at han har haft kiropraktor). Men ak nej, jeg tager ham ind fra fold søndag for at gøre ham klar til ridetur, men han kommer ind med et stort sår på benet (nok efter et spark) og er meget hævet. Øv øv øv!

Jeg skyldede det i koldt vand (det var tydeligt, at det lige var sket). I går var hævelsen faldt en lille smule - vi havde ham i longe og han var heldigvis ikke halt, men stiv i benet.

Åha, kender i det hvor man bare synes man står i skudlinjen for uheld og bare gerne vil ud og ride efter 6 uger på sin dejlige hest ... <3

Billede

Min smukke dreng og jeg på aftenstur i vores "vente pause" :)

Mvh. Randi, som fandt sin drømmehest, Nymarkens Quark <3

1
0
Svar på denne tråd

Øv øv øv
Forfatter: 
Dato:  29-10-2015 10:28

Ih hvor jeg kender det. Jeg har selv stået der, hvor man bare render ind i det ene uheld efter det andet!

Jeg sender lidt medvind jeres vegne og så må patienten have en god bedring!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider