Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Hvilken pony? 😁
Forfatter: 
Dato:  12-09-2015 23:38

Billede

Billede

Hejsa alle hesteerfarne mennesker! Dette er mit første opslag her på hestenettet ?

Mit problem er at jeg står skiller mellem disse to fantastiske ponyer ???

den ene hedder Fiona og er lidt for lav til mig, men så dygtig at jeg kan starte hvad som helst hvis jeg bliver ved på hende. Alle siger hun er en af de dygtigste heste på hele gården inklusiv privatstalden. En Berider har slev sagt til mig at hun gerne vil have at jeg skal købe hende, men jeg ved ikke rigigt... Altså når jeg rider hende er jeg glad, men ikke lykkelig.

Det er jeg, når jeg rider en hest der hedder Labina, hun er sygo sød, hende kan jeg ikke nå så langt med, men jeg kan mærke at hun EF den rette. Jeg får sommerfugle i maven, når jeg skal ride hende og sådan noget. Det er den bedste følelse på jorden! ??

Men problemet er at hun er optaget af en der elsker hende, men hun kan bare ikke finde ud af at ride hende særlig godt...

Så jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre? Kan i hjælpe mig? ??

I får lige nogle billeder af dem, så i kan se dem med mig ???

Den øverste er Labina og den nederste er Fiona, hvad synes i? ?????

0
0
Svar på denne tråd

Pony problem
Forfatter: 
Dato:  13-09-2015 09:18

Altså synes det vil være dumt at købe en der er for lille allerede til at starte med. Men den anden er så optaget af en anden. Spørgsmålet er så om ikke det var bedre at lede efter en 3 pony. Mvh. Sine.

1
0
Svar på denne tråd

fin en tredje
Forfatter: 
Dato:  23-09-2015 14:59

Som salsapigen siger. Find en tredje.

Den ene er for lille, dog dygtig. Men det er der lidt ved når du alligevel falder for en grænse snart.

Den anden er super sød men optaget. Så hvad ville du egentlig gøre hvis du valgte den? Bortføre den? ( )

Hvis den røde ikke var optaget, havde jeg dog valgt hende. Altid vælg efter hjertet. Kemien skal være der mellem hest og rytter.

Men da den røde er optaget, vil jeg begynde at lede efter en anden pony. Måske en der er lidt højere end de to, da du ser ret langbenet ud.

- Sarah

Følg stald Foldager på facebook: www.facebook.com/staldfoldager

Eller følg mig på instagram: Arrogancecx

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider