Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Neglepynt lavet af min 11 årige datter.
Forfatter: 
Dato:  13-08-2015 13:28

Hej alle

Min datte er helt vil med neglelak og alt hvad der dertil høre.

I længere tid havde hun plaget om at få lov at lægge neglelak på mig, og med skam i side må jeg indrømme at jeg kun meget modvilligt gik med til det. Men nu får jeg ny lak på min 2 gange i ugen. Lakken holder desværre ikke så længe når jeg træner hund.

1. forsøg

Var en lilla lak med hvide sommerfugle stemplet på.

Billede

Billede

2. forsøg:

Er en gylden ru sand lak med et gråt mønster der også er stemplet på.

Billede

Billede

3. og 4. forsøg fik vi desværre ikke nogen biller af.

3. var en perlemor farvet lak med sølv glimmer der blev trukket op fra bunden. Rigtigt pænt, men svært at se forskellen.

4. var en super flot orange med print på.

5. forsøg blev lavet i går.

Her er den en grøn grundlak med håndtegnet artliner

Billede

De sidste negle her er jeg meget imponeret af. Der er selvfølig fejl, men det er hendes første forsøg med Artliner.

Jeg glæder mig til at se hvad hun finder på næste gang.

Jeg vil se om vi kan finde nogen klistermærker bergnet til negle og så må hun prøve at lege med det.

En veninde af mig har lige meldt sig som ekstra forsøgs person så nu får hun da noget øvelse.

Hvad syntes i om hendes neglelakker ind til videre??

Hilsen

Heidi

Dobergaarden Forever Lord Maximo

IDC Vice winner

Københavner vinder

Nordisk Vinder

Norsk Vinder

2014

9
0
Svar på denne tråd

Neglelak
Forfatter: 
Dato:  13-08-2015 20:29

Jeg er dybt imponeret. Især fordi det først er inden for de sidste par år at jeg har lært bare at lægge en pæn ensfarvet neglelak :D

- Pernille

Der er intet geni, uden en smule galskab

1
0
Svar på denne tråd

ser fint ud
Forfatter: 
Dato:  14-08-2015 09:09

ser da super godt ud af en 11 årig ;) har selv arbejdet en del med det, og pænt at se at hun har tålmodigheden til at vente på basicneglelakken er helt tør til at stampe

<p>med de 2 ponyer og de 7 hunde</p>

Livet er som en rutchebane den går op og ned og det gør den til noget særligt
1
0
Svar på denne tråd

Min mening
Forfatter: 
Dato:  14-08-2015 12:51

Hvor er det fint

Jeg mener at man kan købe klistermærker i Tiger

Især nr 5 kan jeg li'. Mit yndlingsspil er nemlig backgammon

VH Pernille

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

Livet er for kort til at undgå Pernille

1
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  14-08-2015 13:58

Først undskyld mange gange for de mange sjuske fejl der er i første indlæg. Puha pinligt

Mange tak for jeres ros.

Ja jeg kan ikke selv ligge en bare nogenlunde hæderlig ensfarvet, så det gør nok at jeg er ekstra nem at imponere.

Jeg har aldrig interessert mig for sådan noget så det er helt mærkeligt at have så fine negle hele tiden.

Ang klistermærker så er der en hjemmeside der sælger altsådan noget meget billigt og så koster det 7 kr, i fragt så der tror jeg bare vi bestiller fra.

Kan i alle have en dejlig weekend.

Hilsen

Heidi

IDC Vice winner

Københavner vinder

Nordisk Vinder

Norsk Vinder

2014

1
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-08-2015 16:23

Nææh hvor fint.. Jeg elsker selv at lave negle. Jeg har bestilt lidt forskelligt på ebay. De har en hel del billige ting.

Har lige modtaget det her sæt i dag

www.ebay.com/itm/HOT-20pcs-Nail-Art- Design-Set-Dotting-Painting-Drawing- Polish-Brush-Pen-Tools-/ 281339113821?hash=item41811e315d

Har også bestilt sådan et sæt her

www.ebay.com/itm/ 351177961337?_trksid=p...EBIDX%3AIT

De har mange sjove negle ting der inde :)

0
0
Svar på denne tråd

Neglekunst
Forfatter: 
Dato:  15-08-2015 19:48

husk at mange af de ting man køber på ebay ikke er sikre at bruge sådan som lim, glitter, pigmenter osv. Så undgå helst at købe sådan noget :)

Hun er rigtig dygtig kan du hilse fra mig at sige og jeg har vundet worldcuppen i nailart og været danmarksmester et par gange i forskellige kategorier, så jeg ved hvad jeg snakker om ;)

Jeg synes det er fedt du lader hende lege på dine negle og at du har taget det ansvarlige valg at det er alm. lak.

Hils hende og sig at hun skal prøve at søge på watermarble på you-tube, det er også med neglelak og kræver lige så meget øvelse, måske lidt mere end stamping, men tror hun vil kunne lide det :)

Med venlig hilsen

Karen

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

http://www.magnail.dk

2
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  15-08-2015 20:46
Mange tak Karen for din ros det er virkelig stort for mig at blive rost af en der virkelig ved hvad hun taler om.

Jeg har prøvet at lave lidt watermarble, det gik bare ikke helt så godt, men jeg prøver virkelig og øve mig for det er min helt store passion.

Jeg elsker at eksperimentere med neglelak, og jeg vil helt sikkert tjekke dine kurser ud.

Jeg er virkelig glad for din besked og du syntes at jeg er dygtig. det er virkelig stort for mig.

Hilsen
Celia (datteren)

IDC Vice winner

Københavner vinder

Nordisk Vinder

Norsk Vinder

2014

1
0
Svar på denne tråd

Velbekomme
Forfatter: 
Dato:  16-08-2015 06:13

Velbekomme :)

Du skal helt sikkert bare lege videre, så kan det være en dag, det er det du skal lave til daglig.

Bare husk at vent med alt der hedder forlængelse, opbygning osv (eller gele-lakker) indtil du er ældre, men fortsæt endelig med neglelak og klistermærker, jo mere du har leget med det, jo nemmere vil det være, hvis du vælger en karriere indennfor negleverdenen :)

Man kan faktisk også lave sine egne stickers til meglene af neglelak, det kan du også finde på youtube, og det kan man sagtens kombinere med stamping og så har man pludselig noget ingen andre har :)

god fornøjelse og fortsæt det gode arbejde :)

Med venlig hilsen

Karen

Tilbyder international Negle uddannelse og Negle kurser i kunstige negle og nailart, samt salg af produkter til kunstige negle og pleje af naturneglen.

http://www.magnail.dk

2
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider