Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Endelig undervisning igen....
Forfatter: 
Dato:  08-08-2015 15:51

Så fik Gilbert og mig besøg af Line for første gang side 2 x opration, hold da op hvor jeg nød det, men for pokker jeg er vist mere i "kageform" en "god form" så de 3 mdr med passivitet på pga mit l..... Knæ har kostet, både kondital og faconen på den aldrende krob, trænger til kærlig hånd he...he.....

men hesten var fin og vi må bare klø på, så kommer vi stærkt tilbage.

læg gerne en lille kommentar til mig og supermulen. På forhånd tak

www.facebook.com/ video.php?v=1020769898...mp;theater

Øv har virkeli problemer med at uploade video til HN, prøver med et link til FB. Håber det virker, jeg havde flere små klip, men opgiver at få de til at virke.

En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

Nu med en smuk blå engel.

2
2
Svar på denne tråd

endnu et lille klip
Forfatter: 
Dato:  08-08-2015 15:57

En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest.

2
2
Svar på denne tråd

En mere, nu med galop
Forfatter: 
Dato:  08-08-2015 19:48

www.facebook.com/ video.php?v=1020770212...amp;type=2

jeg syns han er så fin, tros min "kageform"

1
2
Svar på denne tråd

Lille kommentar
Forfatter: 
Dato:  09-08-2015 14:50

Hej Aino

Dejligt at se dig i sadlen igen. Håber at knæet holder.

Gilbert er som sædvanlig lækker at se på, men jeg synes der er alt for meget uro for til. Dine hænder er ikke stille og bidet er meget uroligt i munden på ham.

Nu skriver du selv at du er ude af form, og jeg tror derfor at du skal vente med at sidde ned på ham indtil du er fysisk stærkere i din krop. Men dit knæ kan måske ikke lide letridning?

Og så synes jeg også at dine schenkler er meget urolige. Han ser ud til at gå fint frem, så er der ingen grund til at drive hele tiden.

Jeg håber du tager ovenstående som konstruktiv kritik, jeg ved jo at du gør alt det bedste for dine heste.

Caroline
Heste er født med en fri vilje og nogen gange gør de brug af den

6
0
Svar på denne tråd

Smiler...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2015 17:28

Billede

Smuk op af bakke galop, syns selv det ser så fint ud

Tak for feedback caroline

ja der er lidt uro her og der, balance og spændstighed er en mangelvare, når man har været ude af "gamet" et godt stykke tid, som jeg og Gilbert har.

jeg syns dog ikke at jeg driver på ham hele tiden, mine underben rør ham ikke ret meget, så tros uro, tror jeg heldigvis ikke, at han oplever at jeg driver unødvendigt på.

Hænderne lever lidt deres eget liv endnu, men tilgengæld har jeg ikke ret neget fat i næsen på ham, kan godt se hvad du mener med at bidringende hoppe lidt, men igen, han virker ikke utilfreds eller irriteret, så jeg "sover roligt om natten" tris mine midlertidige problemer ned krops kontrol og balance, selv om jeg selvfølgelig helre ville sidde lige så flot, som jeg ved jeg ellers har kunne på hans mor.

hans store bevægelser gør det så nok helre ikke lettere at sidde pænt, men vi arbejder på sagen.

hovedsagen er at vi er igang igen og han virker glad og frisk, med masser af overskud.

1
2
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider