Jamen jeg vil da også gerne lige bidrage med et par lidt anderledes stævnelooks. Jeg har nemlig aldrig ejet en sort stævnejakke, ud af i alt 10 jakker gennem tiderne er det altså lykkeds mig altid at vælge en anden farve.
Sort og grå - desværre en anden grå farve tæppe, men det kan jeg så leve med!
Under tæppet et RBH underlag med sølvpipe, sølvpynt i pandebånd, plastronnål, knapper og alle metaldele.
Mit første stævneoutfit - en super flot koksgrå nålestribet jakke, ses desværre ikke tydeligt på billedet. Det var inden der blev investeret i hvidt underlag. 
Brun og hvid - med messing/guldfarvet tilbehør og gyldne sten i pandebåndet, der matcher krave på jakke og siderne på hjelmen. Brun pipe på underlaget. Vi manglede desværre messingbøjler og sporer. Alt læder er brunt, inkl. gjord.
Samme brune jakke og støvler, her med cremefarvede bukser, underlag, skjorte, plastron og handsker i stedet for hvidt. Brun velourhjelm. Anden sadel og kandar, men stadig gennemført brunt.
Det vigtigste element når man skal skabe det helt rigtige dressurlook er, i min optik, at alting er af ordenlig kvalitet, passer, sidder godt og er rent og glat. Det ser sjusket ud, hvis jakken er for stor eller for lille, er krøllet, ikke sidder godt på kroppen eller hvis stoffet ser meget syntetisk ud. Jeg har haft et par billige Equipage-jakker, men dem har jeg godt nok aldrig været så glad for som jakker af ordenlig uldmix-kvalitet som Pikeur, Golden Dress, Kentucky og Victor Hugo. Det samme med underlaget, det er bare ikke pænt, hvis det er forvasket, fnuldret, hvis det krøller eller ikke ligger ordenligt under sadlen. En god, kraftig kvalitet ligger bare pænere og bliver på plads.
Alt udstyr skal selvfølgelig være rent, og så må det da gerne matche - det er jo nemt nok, hvis man "bare" rider med sort og hvidt. Hvis man har messingspænder, så skal alt metal jo helst være messing eller guldfarvet, og ligeledes med stål/sølv.
Det ser altså også bare sjusket ud, hvis rytterens hår ikke er sat pænt op under hjelmen. Flyvske lokker er no-go for en dressurrytter! 
Mette - jeg synes, din datter ser brand-godt ud i sit dressuroutfit, det ser da bare så flot ud med det blå og brune sammen!
Så efter min mening er der ikke meget at sætte en finger på, udover måske en dressursadel.