Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

En kvalifikation mere :D
Forfatter: 
Dato:  15-03-2015 14:23

Så fik vi en kvalifikation mere til Landsstævner i hus.

Vi red i går C stævne oppe i Helsinge og Lara var bare så fin. Havde sin energi tilbage, var sig selv. Var energisk hele vejen rundt og ivrig. En lille fejl i det ene changement, ellers kom vi rigtig fint rundt uden alt for kæmpe fejl :)

Er meget stolt af hende.

Vi red MB0 til lige knap 64% (øv med det ene changement) Vi red til 63.97%. Sluttede midt i feltet, udaf 24 ryttere.

Regner med at jeg har kvalifikationerne i hus så vi kan ride med til et Landsstævne til efteråret. Så er Lara snart B hest i dressur. Wow, havde jeg aldrig troet da jeg startede med hende for knap 3½ år siden. :-@

Lidt billeder - dog lidt sløret.

Billede

Op af midt

Billede

Middeltrav

Billede

Fri galop

Billede

Changement

Billede

Versade

Billede

Slut parade - pyha, det var hårdt. Hesten bliver rost til skyerne :D

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

12
1
Svar på denne tråd

ddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  15-03-2015 14:45

Har kun en ting at sige,du er et kæmpe forbillede for mig Smuk smuk ridning og tænk at kunne nå så langt på Lara, jeg syntes du har udviklet dig og den lille hest så utrolig meget og du har sådan en positiv invirkning i dine indlæg så jeg håber jeg kan udvikle mig lige så godt ,for du er super dygtig Sandra. Mange hilsen fra Lotte.

R.I.P Valentino.Min smukke glas hest.

3
0
Svar på denne tråd

Tillykke....
Forfatter: 
Dato:  15-03-2015 19:18

tillykke hvor er det superflot gået af jer :-)

mvh Charlotte

1
0
Svar på denne tråd

ssssssss
Forfatter: 
Dato:  16-03-2015 08:41

Lotte: Sikke en ros, mange tak for den :) Det er jeg da glad for, godt vi kan være dit forbillede. Det er jo super dejligt at høre.

Charlotte: Tak skal du have :)

Der udover har jeg købt mig en anden sadel. En Kentaur som jeg sidder meget bedre i da der er mere støtte i den. Så nu går min træning ind på at få det sidste mere ro på mine schnkler, det går fremad :)

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider