Puha, efter mit nye job har jeg haft så travlt, så det har ikke været megen rideture og tid til opdateringer. Men nu når vejret er blevet bedre og længere aftener, er der blevet lidt mere tid til alt det man holder af 
Der er alligevel også sket en del.
Gamle søde Axel er kommet hjem og bo hos os selv, det var nemmest med al det arbejde.
Han tager det så fint at gå med de små ponyer.
Han er også blevet hele 21 år nu
Men udover nogle grå hår, holder han sig nu flot 
Jeg har også fået købt en lækker westernsadel til ham, som er rigtig behagelig at ride i når vi er på ture sammen.
Søde smukke Axel
Med sin westernsadel på.
Udsigten mellem Axels ører 
Her på tur med Jonas og lille Bobsie som er på nogle af sine første ture i den store farlige verden (føllet) 
Er blevet så glad for Axel, han er virkelig en dejlig hest med sin helt egen personlighed. Selvom han er gammel og kan rides helt vildt, så nyder jeg de små ture vi har sammen.
Og ponyerne har det også godt. De er blevet brugt som små børneponyer nogle dage (flere af mine veninder har jo fået børn). Så bliver de jo også lige styrket i det 
Både køre og rideponyer - Så herligt altså 
Så jeg føler mig stadig heldig at have disse dejlige dyr, også selvom jeg har travlt for tiden
Men glæder mig til påsken hvor jeg får ferie og har så forhåbentlig lidt bedre tid til at få taget lidt flere billeder af dyrene.
Ha' en dejlig uge derude