Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Indendørs tærrænspring hos Katja
Forfatter: 
Dato:  18-01-2015 16:04

Hej alle,

I dag var jeg til indendørs tærrænspring i min rideklub, ISR som sidste år byggede en masse tærrænspring og henover efterår og vinter har haft stor succes med at have springdage hvor Katja Berg kommer og underviser :-)

Alle de andre gange har været mens jeg boede i Korea, men nu er jeg hjemme og kunne endelig være med ;-D Jeg red på min nye parthest, Campino som er en 15 årig hoppe efter Casir Ask og Capitol. Hun er en rutineret springhest og det er bare guld værd for sådan en som mig som kun har redet ungheste i mange år og derfor ikke har gjort mig meget i spring.

Jeg er dog lidt ude af rideform stadig :-P Har redet ialt fire gange siden jeg kom hjem, to gange på Campino og to gange på islænder, og så i dag tredje tur på Campino. Men selvom vi ikke kender hinanden, så er hun bare en flink ven og vi fik kun gode runder. To gange smuttede hun uden om en træstamme fordi jeg første gang glemte at ride og anden gang skulle hun lige se om jeg virkelig mente det ;-) Men ellers gik det bare derudaf. Da vi satte spring op igår havde jeg kun lyst til at springe de små, men det gik bare så godt at jeg endda endte med at springe at springe den klamme kæmpe-kævle ;-D Jeg er stadig helt høj!

Billederne er desværre i omvendt rækkefølge :-P

Billede

Over den ubehagelige kæmpe-kævle som ikke ser særlig stor ud på billeder :-P

Billede

Zigzag som jeg helle ikke var vild med igår, men som også gik helt fint.

Billede

Højt over rundbuen.

Billede

Over den søde lille træstamme.

Billede

Fuld fart!

Billede

Skridtpause.

Billede

Når man rider fuld fart og knaprt så god afstand :-P

Billede

Op i let sæde.

Billede

Varmer op med noget nemt ;-)

Billede

Inden start.

Skøn dag :-) :-) :-)

Hilsen Rikke

Uden Misty

17
0
Svar på denne tråd

Hephey
Forfatter: 
Dato:  18-01-2015 16:06

Weeeeeeee hvor ser det godt ud.... smukt par i er.... :-)

Carina Overgaard... Militaryrytter

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

0
0
Svar på denne tråd

I ser temmelig seje ud!
Forfatter: 
Dato:  21-01-2015 10:51

I ser ret seje ud, det var ærgeligt at jeg ikke nåede at se jer! Men fik jo det hele genfortalt, mens du stadig var "høj" på oplevelsen

Venlig hilsen Signe

Med hesten Paragraff

0
0
Svar på denne tråd

tjaøhm
Forfatter: 
Dato:  21-01-2015 13:09

Kan godt være, du ikke synes kæmpe-kævlen ser stor ud på billeder, men jeg er bestemt ikke enig - gys, fatter ikke, du tør ;-D Det er supersejt gået, og I er rigtig fine sammen :-)

PAAtvaers

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider