Tak for svar! Og undskyld, jeg er sådan en snegl til at svare.
Min dyrlæge har bedst muligt tjek på, hvad vi helt nøjagtigt har gang i, så I må undskylde, hvis jeg ikke har 100% styr på det.
Skaden er i hvert fald 5-6 år gammel, (måske mere), og hans strækkesene er vokset sammen med noget af arvævet, (MEN den er hel, og det er vi glade for, vi frygtede, den var helt skåret over). Derfor har han svært ved helt at strække og bøje, (det strammer og han er besværet). Vi ønsker at hjælpe ham med tapen, ved at den øger blod- og lymfecirkulationen, korrigere og for at genskabe en mere normal funktion.. Så vidt jeg har fået fat i det 
Kimi, hvordan behandlet?
I forvejen har jeg netop købt Back on Track, som han er ved at blive vænnet til, (før og efter vi sadler op), senere hele natten. Vi vil prøve tapen. Han skal have laserbehandlinger 2 gange om ugen, fysioterapeut, og så har jeg fået besked på, at han ALDRIG må stå stille og aldrig må få 100% fri, (og ridning foregår ALTID med bandager og bandageunderlag).
Stretch på baserne? Så du vil lade en løbe helt oppe fra hasen og ned til koden? Eller helt ned til ballen?
Vil du lave 'gitter' over arret, eller blot placere en enkelt bane? Fra hvor til hvor?