Ja nu vil jeg så gøre mit for at Hn ikke forgår, og smide en lille billede/videotråd op 
til trods for at jeg nærmest ingen respons har fået de sidste par gange

Nu er det efterhånden nogle mdr siden at Dino tog den lange rejse til Sjælland, hjem til min hjemby, og nøj hvor har jeg slet ikke fortrudt det 
Jeg nyder mit nye job som hestepasser og rytter på Maglebjerggård, og har endelig fundet ud af at det rent faktisk er i denne branche jeg høre til..
Jeg havde ellers været meget nervøs omkring mit fysiske velbefindende, da jeg desværre måtte opgive landbruget indenfor svin, da kroppen ikke kunne klare det
og frygtede derfor at jeg heller ikke kunne klare mit drømmejob, det er trods alt heste der er mit speciale
..
Men ak og ve, det KAN jeg 
arbejder mange flere timer end nogensinde før, men lægger næsten ikke mærke til det, for jeg NYDER det, og er i super godt selskab hele dagen ..
Med Dino er det en helt anden sag, det har været HÅRDT! Vi fik ikke just den bedste start her på sjælland 
Kort tid inden jeg flytter fra fyn finder jeg sammen med en dyrlæge ud af at han i undermunden har to tænder der er 1 cm højere end resten af tænderne, det burde dog ikke gøre ondt, og dyrlægen ville ikke tage det sammen med kiropraktisk behandling, så dette skulle gøres som noget af det første efter vi flyttede..
lige lidt billeder fra fyn 
Dino flytter, og bliver pludselig sindssygt stresset, stresser over sin nabo, vil ikke rides, og taber fedt og muskler i en sindssyg fart..
Han bliver flyttet ned i hans nye permanente boks, og der falder hurtigt ro over ham, han spiser godt, og virker som han plejer, bortset fra at han ikke vil rides, han tager bidet og løber, hvilket aldrig før har været tilfældet 
Tandlæge bliver bestilt som hele tiden var meningen, og det viser sig at han har to ulvetænder, som sidder godt skjult, og volder ham stor smerte, da de forhøjede lader lige netop går op og trykker derpå 
De bliver med en ordentlig omgang bedøvelse fjernet, og dyrlægen mener at den stakkels fyr har haft voldsomme smerter længe 
Nå! nu burde han jo være fit for fight og klar, men han virker bare ikke i orden, han hænger ikke rigtigt sammen, ligner et øg og vil ikke tage hverken muskler eller fedt på, så der bliver bestilt behandler til ham ..
Og her skulle grunden så findes..
Den stakkels fyr havde SÅ mange skævheder, låsninger og løse led at det var helt utroligt, og der blev fundet en nerveblokade i ryggen, der praktisk talt gjorde at han stort set ikke kunne mærke venstre bagben

Årh, hvor bliver man ked af det, men jeg kan heldigvis trøste mig ved at det hele er opstået inden jeg overtog ham i marts, hvor jeg overtog en hest der efter sigende skulle være passet med tænder 2x årligt, kiropraktor osv...
sådan så han ud i den dårlige periode, har desværre ikke bedre billeder, da det ikke just var det man havde aller mest lyst til at tage, men man får vist en ide om hans udseende

2 gange skulle der til 
Men NU er vi kørende, og hold nu op hvor vi flyver derudaf!
Vi har været i gang i en lille måneds tid, tænker meget på at han ikke skal gå dressur 5 dage om ugen, så vi får redet noget tur i vores dejlige kuperede tærren, har dage hvor han kun kommer i walker, og ellers prøver at variere træningen efter bedste evne, og det går SÅ godt 
se bare hvor flot den lille fyr er ved at blive:
Og så bruger vi en del tid på dette også 
lidt video til dem der tør 
fra træning:
Vi kæmper meget med at få Dino til at tænke FREM og lidt hurtigere bagben, denne dag var bestemt ingen undtagelse, og når han tænker tilbage som i denne video forsvinder han lidt fortil, og jeg kommer til at trække hænderne op 
www.hestegalleri.dk/video/off_topic/ 342985- dino_og_jeg__traening_..._okt__2014
og her fra undervisning v. Anne Ullegård, desværre uden lyd da der var alt for mange lydgener 
www.youtube.com/ watch?v=9Fgk0OMw4bg&li...1FkUaU_GhO- d_jtQ
Jeg har ikke musik på mine videoer da jeg simpelthen ikke gider bøvle med det, så ja, de er kedelige uden lyd, men det var jo heller ikke det man kom for 
Nå, til dem der kom igennem denne lange smøre, er i mere end velkomne til at komme med lidt konstruktivt 
fortsat god aften derude ..