Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Vis din fjordheste blanding :-)
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 15:51

Hej allesammen, jeg synes det ville være dejligt at få set nogen af de dejlige fjordheste blandinger der er så vis din dejlige blandingsponyer og fortæl lidt om dem, hvad er de udover fjordhest osv. :-) jeg har desværre ikke længere min fjordheste blanding men hun var den skønneste pony jeg kendte (og jeg har et opslag under efterlysninger med hende hvis i kan kende hende) så her er Verona, hun er en blanding af min mors fjordhest Fie og Oldenborg hingsten Nando :-)

Billede

Billede

Billede

4
0
Svar på denne tråd

(: ....
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 17:46

Her er min dejlige blanding (:

Isabella er 21 år, 140 i stang og blanding af fjordhest og DV (;
Har haft hende siden vi begge var 12, og hun har bare været den sejste lærepony man kunne ønske sig !
Vi er stadig igang med både ringridning, masser af lange skovturer, små springstævner osv (;
Hun har været gammel spring pony, og det er da også det som vi har gjort mest i (:
Nu er det bare hygge med små spring, så hun kan holde til det i kroppen xD

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

^^ Og hun kan også være en skid xD

Photo by Rebekka Christensen
'Kan ses på facebook'
www.facebook.com/pages/Photo-by- Rebekka-Christensen/450057838430507

6
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 21:45

Min første pony var en fjordhest/haflinger blanding, og hed Buller.
Jeg gik på Mimers Brønd i et år, hvor jeg faldt pladask for ham, og et halvt år efter jeg stoppede der, fandt jeg ham til salg. Haps, og så var han min.

Desværre var det et *jeg er lige blevet 18, jeg kan gøre hvad jeg vil* impuls køb, så jeg havde ham kun i et par måneder. Jeg gik på skole, og desværre passede dét slet ikke ind i skemaet at have hest samtidig. Jeg stod ofte i stalden kl. 24.00 og blandede foder, og min årsopgave glippede.

Så big-time dummekøb, men for pokker hvor var jeg glad for ham. En rigtig dejlig dreng.
Desværre er disse de eneste billeder jeg har af ham, men jeg nåede at komme på ryggen af ham et par gange, og efter han blev redet til hos ny ejer, fik jeg også lov at prøve en tur. Super følelse.

Jeg har fulgt ham en del år efter, og selvom han har skiftet ejer 3 gange siden mig, er han blevet en rigtig godt ridehest, med en del stævner på bagen.

Billede

Billede

Billede

Billede

Mvh. Lykke

Proud owner of:
Pearl
& Amber

*Tennessee Walking Horse*

***KOM TIL HALLOWEEN AFTEN FOR HESTEFOLK***

Med FB grupperne:
Horse Behavior & Groundwork, Equine Color Genetics og Træf hestefolk imellem

4
0
Svar på denne tråd

Fjordhest
Forfatter: 
Dato:  14-10-2014 23:21

Billede

Jeg har ham her. Han er fjordhest/oldenborg på 142 stg og 4 pr :-)

Hilsen fra Julie Fog Møller og Sputnik.

4
0
Svar på denne tråd

Gormiti
Forfatter: 
Dato:  15-10-2014 23:21

Min gamle part er en fjordhest blanding med pinto (:
Rigtig dejlig pony <3

Billede

Billede

Billede

3. gang med rytter på ryggen (:

Billede

Billede

Man kan ikke andet end at elske hernde <3
Savner hende så forfærdeligt meget...

5
0
Svar på denne tråd

Min fjordblanding
Forfatter: 
Dato:  19-10-2014 12:19

Min fjordblanding hedder Kalle og er lige blevet 9 år. Ved ikke helt præcist hvad der mere er i ham end fjord, men et gæt kunne være araber, DV eller noget helt tredie.

Da jeg fik ham var han kun ca 1 1/2 år og var skind og ben. Men han er siden hen kommet sig ganske godt, vil jeg sige

Kan bliver brugt til westernridning og er også blevet redet til fra start af i western . Han har bare det bedste sind

Billede

Billede

Billede

Som man kan se, så går Kalle helt roligt og afslappet, og western passer bare helt perfekt til ham og mig

0
0
Svar på denne tråd

fjord/new forrest
Forfatter: 
Dato:  21-10-2014 23:00

Min Hannibal var halv fjordhest halv New forrest.

Han var ca 155 bom stærk og god som dagen var lang.

Han var smældefed da jeg fik ham og selvom jeg fik ham slanket og tunet, blev han aflivet pga men efter forfangenhed i sensommers.

Min Rumba savner stadig Hannibal, ingen tvivl om det. Det kunne være godt for Rumba at få en makker på sin egen størrelse igen, men han må nøjes med de små og Cassiopeia på 110 stg.

Optur efter første anfald af forfangenhed. Han var bare sådan en ukompliceret dreng, så når jeg lige (uanset påklædning)bare lige måtte få en tur, kunne han altid finde sin arbejdsglæde frem.

Billede

Fra før jeg fik ham, men da jeg for nogle år siden havede ham i ridning, her på vej på strandtur.

Billede

Sammen med min bedste veninde og et billede som virkelig bare fanger Hannibals kærlige og medfølende væsen.

Billede

Fra hans sidste dag, som gik med alt det han elskede, på smertestillende, uden græsreduktion/kur og sammen med sin bedste ven.

Billede

Sådan var de to bare altid:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Kilden

Heste er en dyr hobby, men billig terapeuter.

Opdræt af mikroheste.

0
0
Svar på denne tråd

fjord/nordhest
Forfatter: 
Dato:  22-10-2014 14:15

På stamtavlen står der at han er Blandningspony !.

Men gud ved hvad han er blandning af ?

Mit bud er at han er blandet mellem Fjordhest og Nordbakke

Billede

Billede

Billede

:O)

1
0
Svar på denne tråd

skønne billeder
Forfatter: 
Dato:  26-10-2014 19:08

Hvor er det en skøn billedserie du har Rebekka, den oser bare af kærlighed og partnerskab :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider