|
|
| Springstævne: Stor hest - lille pige |
|
|
Jeg er simpelthen nødt til at vise jer min helt igennem fantastiske ox Zaim på 7 år med min datter på 7 år på ryggen. Zaim er vant til at gå 80 og 90 i spring samt jagter med mig på ryggen. Han elsker fart! Min datter ville dog meget gerne ride ham i 20 cm til det stævne der skulle være på gården - og med formaningen om kun at gøre det i trav ja så prøvede hun det altså af i lørdags! Og hold nu op hvor er jeg stolt af dem begge! Det blev en flot fejlfri runde og en sløjfe!
Jeg savner dig uendeligt min skat! Tak for de 15,5 år vi havde sammen Prince!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Ej hvor hyggeligt! Og sikke en modig pige, at sætte sig op på så stor en hest  Tillykke med rosetten, er sikker på både hest og pige havde en god tur, det ser sådan ud.
Mvh. Sophie (: The Mad Hatter: Have I gone mad? Alice: I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| God tur ja |
|
|
De havde en rigtig god tur begge 2. Zaim har simpelthen et hjerte af guld og var så opmærksom på hende! Det gik lige i hjertet på mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
AnjaPrice |
| Dato:  |
06-10-2014 21:51 |
|
Meget dygtig lille STORE hest.  Og sikke en modig datter du har. 
"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.
ATTEN'ZION
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 20 cm stævne |
|
|
Ej de ser simpelthen søde ud. Elsker det første billede, hvor din hest lige kigger ned - det er ligesom om, han undrer sig over, hvad man gør med SÅ lavt et spring (hvis han nu er vant til at gå helt andre højder)  Det kan jeg sagtens forstå gør en moder stolt - at se dem gennemføre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pas på |
|
|
pas endelig på med at sætte din datter på en stor hest.. min gamle hoppe har fået inddraget sin pension af min også 7 årige datter.bare fordi kræet ikke har ponytendenser og bare så søøøød.. Nyd du har en fantastisk hest.. og jeg synes dine billeder fint viser, hvad arabere indholder.. en hest der går igennem ild og vand for en dejlig hest du har..
Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| xxxxxxxx |
|
|
Nå, men så skal du nok snart ud og se på ny hest til dig selv, datteren har jo overtaget Zaim 
Mvh. Sanne Købes: Velholdte stigremme, Ribe, Esbjerg, Varde området Sælges: Barefoot Cheyenne str 2, fuldt monteret incl. lammeskindssædde. Se præsentation for flere detaljer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ej hvor er de søde. |
|
|
Man kan rigtig se hvor godt der pliver passet på den lille rytter. Og datteren er da bare mega sej.
Kilden Heste er en dyr hobby, men billig terapeuter. Opdræt af mikroheste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mange tak! |
|
|
Mange tak for alle de søde kommentarer! Malou forsøgte sig også rigtig med at overbevise mig om en ordning der hed 5 dage til hende og 2 dage til mig med Zaim  Det kommer ikke til at ske! Men ja Zaim er i hvert fald et bevis på araberens fantastiske sind! Og det er nok ikke sidste gang hun starter nogle små klasser med ham!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Åhhhhh hvor så FINT 
*Mit nye smukke stjerneskud, Lotus på FB: Her * Big og Bobber, for evigt elsket og aldrig glemt.. *R.I.P* *Man skal aldrig gå ned på udstyr!*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Zaim og Malou |
|
|
Jamen, Malou har da fat i det helt rigtige. Hun skal vel også snart have sit eget ridedyr - og Zaim er jo trænet super fint fra starten, ved jeg  Dejlige billeder. Håber, du smider billeder på næste gang, hun er afsted til stævne 
Mvh Gitte og Den Lille Grå Klubchampionatsvinder Dressur 2007 Klubchampionatsvinder Distance 2009, 2012 & 2013 Bedste ikke-pointgivende distance-equipage 2011, 2012 & 2013 Distrikt 1 Championatsvinder Distance 2013
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skønne billeder |
|
|
Af en lækker hyp smed en sød og modig lille rytter 
Hilsen Signe med prinsesserne Karolina, Josephina og Vicktoria og guldhesten Fanta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|