Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Mit livs hesteeventyr
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 19:54

Godaften :)

I sommers var vi på vores livs eventyr og vil lige dele oplevelsen med jer ved hjælp af billeder og tekst.

Vi er 4 hvor, to af os er bror og søster og et veninde par. Veninderne er 14 år er blev konfirmeret i April i år. pigerne passer min brors ponyer som de har gjort siden de var små.

Min bror og jeg vil gerne give pigerne en uforglemmelig gave ..

Så vi fandt på at give dem en sadeltaske og en tur på Hærvejen i Jylland i en uge med alt betalt.

Det er den bedste gave jeg nogensinde har givet væk og den mest fantastiske oplevelse jeg i mit liv har prøvet til dato!

Vi kom hjem 5 dage efter, hvor vi havde tilbage lagt hele 125 km. fra limskov til Silkeborg, med en masse erfaringer riger og en masse uvurderlige minder :)

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Palomino & Oldenborg

Det er bare Livet!

Men glem nu ikke de små elskede shetlænder

Følg os på facebook Team Kærholm

42
0
Svar på denne tråd

Hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 20:06

Rigtig stemningsfulde billeder. Det ser ud til at have været en rigtig god tur i har haft og en oplevelse som i alle vil kunne huske tilbage på med et smil.

Det ville være fantastisk selv at tage turen en skønne dag :-)

3
0
Svar på denne tråd

Det kunne jeg nu
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 20:14

også godt blive en lillebitte smule misundelig over

Og så lige en sommer som denne...

(OBS: Du har endnu ikke oprettet en signatur).

3
0
Svar på denne tråd

laaaaaaaaaaaaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 21:41

Hvor ser det bare fantastisk ud :)

Trine Pilgaard & Rapsand
med Himmelhest Chester <3

4
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-09-2014 23:02

Fantastisk tur i havde og dejlige billeder, tak!!

*Mit nye smukke stjerneskud, Lotus på FB: Her *

Big og Bobber, for evigt elsket og aldrig glemt.. *R.I.P*

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

3
0
Svar på denne tråd

Ser skønt ud
Forfatter: 
Dato:  01-10-2014 09:11

Nogle fantastiske billeder, der vidner om en uforglemmelig tur. Det ser vel nok dejligt ud, og tak fordi du valgte at tage os med på din rejser :-)

Hilsen Line

R.I.P. Deseado

DMJ D'YQUEM

2
0
Svar på denne tråd

Så hyggeligt
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 20:08

Hvor ser det bare hyggeligt ud :-)

Fine billeder og super inspiration. Jeg synes det er fedt at alle jeres heste rides med hackamore...

Tog det lang tid at planlægge turen og var det nemt med overnatning til både jer og heste? Var der indkøbsmuligheder og hvor langt var der mellem jeres lejrpladser? Var det kun stier og småveje eller red I også på trafikerede veje?

Havde I nogle på sidelinjen der kom ud med mad etc til jer og hestene eller havde I det hele i oppakningen?

Hov, undskyld alle spørgsmålene, men blev så ivrig og inspireret pga de fine billeder :-)

Tak for kigget!

0
0
Svar på denne tråd

oplevelse for livet
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 21:44

WAU - det er da den fede gave at give - sikke en skøn tur I ser ud til at have haft! - tak for kigget.

-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

spørgsmål
Forfatter: 
Dato:  04-10-2014 21:51
https://m.facebook.com/home.php?ref=bookmark&app_id=4748854339#!/story.php?story_fbid=620459598023065&id=175483192520710&ref=bookmark&soft=messages

Det tog os nogen mdr. Med planlægning da der ikke er meget information på nettet :-) vi startede med at finde høhoteller op igennem hærvejen, der var lagt imellem og synes de var dyre. Derfor blev valgtet på herberger og det har jeg ikke et sekundt fortrudt mega fed oplevelse og fantastisk mennesker der driver dem, men der er meget forskel hvem der vil have heste nogen satte folde op til os, andre havde. Vi ringede rundt et halvt år i forvejen og aftalte vi kom, vi rinede så igen 14 dage inden vi kom for at dobbelt sikre os! :-)
Første dag red vi 27 anden dag 42, 3 dag 17 km og til sidst 25 som jwg husker det :-) vi overnattede på 4 forskellige herberger. Mad havde købt dåse mad med, bøffer på dåse, nudler, dåse leverpostej,tun, makrel, rugbrød og torskerogn. Da det kunne holde sig og kunne holde til varmen. Nogen steder er der ikke mulighed for indkøb så det skal findes på vejen men der er tit meget langt imellem indkøbmulighederne men på herberger kan du nogengange købe mad hvis de ligger langt fra alt ting.
Vejen er små stier, skov, bakker, vej, vej og mere vej med trafik og broer. Meget forskelligt og kræver en hest der er trafik vant og rolig + du har en hest der kan gå foran :-)
Kræver sko til heste med sarte hove men havde en pony uden sko med og en uden bagsko og det gik fint men man skal holde sig i græsset.
Vi havde ingen med på sidelinjen, så alt var i vores sadeltasker så det kræver virkelig planlægning hvad du tager med, vi havde bla. Tærteforme med som drikkekar til hestene for et de fyldte mindre :-)

Tak for de søde kommentar, det var en fantastisk tur :-) Venlig hilsen Mia

Palomino & Oldenborg

Det er bare Livet!

1
0
Svar på denne tråd

hærvejen
Forfatter: 
Dato:  04-10-2014 22:05
Vigtigt at man spørge om der er græs på deres foldeså hestene har noget at leve af. Vi holdte også pause hver 2 time for at græsse og holdte lang pause i middags solen :-) vi havde vitamin og mineral kiks med

Palomino & Oldenborg

Det er bare Livet!

0
0
Svar på denne tråd

Hold Da Op...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2014 21:42

Det ser vildt fedt ud, sikke gode billeder Tak for dem, de fortælder jo hvor skøn en tur i har haft... jeg er misundelig..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider