Hejsa!
jeg vil egentlig bare blære mig med hvor godt det går med Hjalte, så hvis man ikke kan tåle det, så er man velkommen til ikke at læse videre 
siden sidst har vi været til stævne igen (og det betyder jo så at vi nu har været til 2 stævner
)
Det var sidste weekend, og det gik bare SÅ fint!
vi startede LC2 og LB2 
i LC'en var han lidt træt da vi ankom lidt forsinket og han dermed ikke havde tid til lige at hvile efter turen i trailer...
Piloten glemte også en slangebue, så det var helt ved siden af... 
vi endte med 64,167% og en fjerdeplads alligevel, så det var helt fantastisk!
i LB'en havde Hjalte haft tid til at hvile sig, og spise lidt mash med lidt æblejuice i 
han var enormt veloplagt og arbejdsvillig og gik helt fantastisk inde på banen.. der var nogle enkelte rytterfejl og lidt forsigtig ridning fra min side, men vi endte i 64,000% og endnu en fjerdeplads! det synes jeg er ret godt klaret af den lille gule i hans første LB 
så jeg er bare rigtig stolt af den gule stjerne og han er bare SÅ fantastisk.
Han har haft fri i en uge her efter stævnet da jeg har haft noget eksamen og lidt andre stresspunkter, så vi har bare hygget i denne uge 
igår var jeg så i miljøfoder for at hente lidt forkælelse til os:
nyt underlag og dressurgamacher (faktisk det første Hjalte har fået uden at arve fra andre heste, med undtagelse af en grime og en gjord!), 2 sække gulerødder, en saltsten og et par ridebukser til piloten 
hvor er jeg bare glad for min gule dreng <3