Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

14 dage er gået
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 18:24

Jeg fik ret spontant købt mig en unghest for lidt over 14 dage siden.. Og han overrasker for hver dag..

Her er er lidt billeder

fra dag 1 jeg så ham

Billede

Billede

Fra da han landede hos mig og dage frem

Billede

Billede

Han er på fedekur, får massør en gang ugeligt og bliver taget ud på hyggelige gå ture . Han har aldrig været ude på tur eller oplevet ret meget før jeg fik ham :-)

5
0
Svar på denne tråd

Lidt til nyere
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 18:26

Billede

Billede

Billede

8
0
Svar på denne tråd

unghest
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 21:22

Han ser super dejlig ud. Fortæl lidt mere om ham (alder, afstamning etc) - jeg bliver helt nysgerrig :-)

Han har et rigtig fint udtryk - meget kønt hoved også.

Tillykke med den nye hest!

Venlig hilsen Cecilie

0
0
Svar på denne tråd

Cecilie
Forfatter: 
Dato:  18-09-2014 21:39

Han er 3 år, lille hest. Han er blanding af fuldblod og pinto. Hans far er pinto hingsten Jack D :-)

han er levet meget op efter jeg fik ham hjem. Fra hver dag det går bliver han mere og mere vågen og livlig som en unghest nu normalt er ;-).

Og tak! Er allerede glad for ham. Og kan ikke vente til han fysisk og psykisk er klar til at rides.

3
0
Svar på denne tråd

Yndigt udtryk
Forfatter: 
Dato:  23-09-2014 09:36

Hvor har han et dejligt udtryk :) Han skal nok blive rigtig fin!

Er han blevet tjekket for orm?

- Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

charlotte
Forfatter: 
Dato:  02-10-2014 09:00

ja, da jeg fik min dyrlæge ud, fik han en ormekur samt blev tjekket godt igennem..

og igen nu her har vi taget ormne prøve og får ormekur imorgen. så der bliver plejet om ham, og arbejdet med div ting. såsom det ok at røre hele hans krop, og løfte ben skal læres.

her er billed fra og til.. en måneds forskel fra da jeg fik ham, og til nu idag.

Billede

lidt er sket, efter min smag mangler vi dog stadig et stykke vej.. men nu er han heller ej så gammel, så vokser også.

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider