Så er der lidt nyt for os
Vi er netop hjemvendt fra kurset hos Væbner Maria D. Cheung som er licenceret træner under Bent Branderup, som til dagligt er vores faste underviser 
Denne gang havde vi slæbt skønneste jarl og Signe med herinde fra, og sikke en pony hygge! Vi som i telt med killinger, stod op kl l*rt og fodrede, spiste slik og rå hyggede! Trods ØS regnvejr, så nød jeg hvert sekund og er lidt øv over det bare er slut nu 
Men vi fik da også trænet en del, fokus var flow, skoleparade, og samling
Det gik ekstremt godt, og vi fik simpelthen den fineste samhørighed!
Som Maria sagde til mig "Den hest vil gøre alt du beder den om, så det er op til dig at have det ansvar at kunne vide hvad han kan"
Og hold op hvor er det en ære at arbejde med sådan en hest! Han gør mig ENORMT stolt!
Vi fik simpelthen et helt andet flow, og jeg følte vi pludselig legede i stedet for at træne. Og jeg rummede ham 100% ! Skoleparaden på hans dårlige side tog sig et enormt spring, og jeg lærte hvordan jeg kunne bruge hans evner både i piaffen og samlet skridt/trav.
Sidste dag så gav han ALT hvad han havde i sig, og da jeg på et tidspunkt mærkede at "hov, nu skal jeg skrue lidt mere op for frem" så sagde jeg at nu ville jeg gerne stoppe og give ham fri - jeg mærkede hans begrænsning og rummede det fuldt ud!
Jeg er så stolt af alt vi har opnået, og vores rejse er kun lige startet! 
Nok snak, her er et lille indblik fra weeekenden
Vores camp 
Og lidt aftenhygge om fredagen på banen 
Hihi Hr. flabøre 
Første dags træning i øs regnvejr og sol, sjove danske vejr 
Skoleparade på den dårlige side
Skoleparaden på den gode side 
"Hey moooor, kys mig!" - Når vito mener han har fortjent ros, så får jeg mulen helt lodret op
men var åbenbart meget fokuseret på Maria 

Longe fra første dagen her i versaden
Og i trav
Galoparbejde på den dårlige volte som rykker sig med lynets hast. Her vil han meget gerne stivne sig og enten løbe på forparten eller stive ryggen
Samlet trav
Og så sluttede første dag 
Ihvertfald fra vitos side af, for vi skulle lytte og hygge videre!
Men da det stod ned hele dagen kom min sarte prut først lige i boks med jarl, og NØJ de hyggede!
Mens kunne jeg så nørde, med ægte pels handsker 
Og om aftenen søgte vi ly i en af trailerne for at snakke hest, hest, hest, mænd og lidt mere hest 
Dag 2 gik endnu igang med STYRTENDE regn... Så var det godt vi kunne sidde i læ og kigge lidt praktisk teori først 
Og så snyder jeg lige og viser et for lørdagens praktiske teori også 
Når men vito skulle også på banen og halleluja regnen stoppede!
Med de smarte hørebøffer, så vi kan kommunikere på afstand 
Tjekker signalerne
En rigtig typisk vito galop 
Og to meget trætte væsner 
Det er desværre sk*de svært at ramme noget "godt" med ham pga folk ikke kan fange hans små korte stænger
Så det må vi have til gode.
Herefter gik turen hjem af, og så sluttede endnu en skøn weekend