Jeg har
Jeg har egentlig ikke det store at berette, vil bare vise jer, hvor Walde og jeg er nået til i tilridningen.
Walde er OX og blev 4 i år. Han er en helt fantastisk dreng - virkelig god i hovedet, meget meget lærenem, altid fornuftig men også meget følsom
Af og til er følsomheden en udfordring, men kun på en virkelig god og lærerig måde... Selvom nogen måske vil tænke, at Walde og jeg har været meeeeget længe om at nå til, hvor vi er idag, så er jeg faktisk enormt overrasket over, hvor nemt det har været med ham. Jeg har ikke travlt med ham... vi har haft en del fysiske udfordringer for hans vedkommende, og han skal også kunne følge med mentalt (og kropsligt for den sags skyld).
Walde er ikke færdig med at vokse, så vi fortsætte med at give os god tid. Men siden sidst, er vi nu begyndt at skridte ture sammen med de andre i stalden, og som det allernyeste red jeg ham alene rundt uden longe på banen igår... Det er billeder derfra, jeg vil vise jer
:
Walde venter på godbid
Jeg har aldrig i mit liv siddet på en hest, der var så sikker på sit stopsignal, som Walde. Og det gælder også i store lyskryds med lastbiler, ambulancer, flag osv. omkring os.... så står han også sådan her, bomstille, og venter på godbid, og bliver stående, til han bliver bedt om at gå igen. Det er fedt 
Dygtig fyr!
Jeg er, hvis I skulle være i tvivl, fuldstændigt forelsket i den hest!
Et par bonus mobil-billeder:
W og jeg tog en lur i boksen forleden dag, efter en lang dag på job for mit vedkommende *gab*
Fra da der stadig var sikkerhedsline på 
Vores første tur i skoven med de andre 
Stemningsbillede fra en tidlig morgen i min ferie 
Det var alles. Håber I kunne lide, hvad I så. Konstruktiv kritik af al slags er velkommen 
God søndag!