Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Dagen hvor lille-hest...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2014 01:29

... Endelig var klar til sin første travseance med rytter på (TO x 1 minut, det er vildt nok!), efter en skade og skridtgenoptræningsperiode på omkring 7 måneder sammenlagt.

Hold da op, det måtte da foreviges, så det fik jeg nødtvungent lokket kameramanden til. Først skulle vi selvfølgelig lige have et opstillingsbillede. Hej hest.

Billede

Her blev frøken hest, til ære for kameraet, efter omkring 5 sekunder så utålmodig at hun lige ville demonstrere hvordan man piafferer, hvis jeg skulle være i tvivl. (Okay okay, pisken er blot i luften fordi jeg er ved at skifte side, og i virkeligheden står hun altså bare og "løfter ben", men overrasket blev jeg da jeg så billederne igennem, for det ligner da næsten noget lidt sjovere end en tyk pony, der ikke vil stå stille, hva?) ;-)

Billede

Nå, men som i kan se på billederne er formen sådan lidt "tøndet" efterhånden. Min altid nøjsomme islænder har som sagt ikke kunne motioneres i de værste sommermåneder, så græsset har sat sine spor i år. Vi har dog nu trænet os op til hele 2 timers skridt, og jeg er sikker på at yderligere bakketræning, vaden over træstammer og så de dejlige intervaller i trav nok skal hjælpe på det. Her ses vi i vores allermest benyttede gangart: skridt.

Billede

Og så skete det...

Billede

Billede

Billede

Billede

Det var hvad jeg havde at dele med jer. Min kæreste gider ikke se på hestebilleder i mere end 1/2 sekund, så jeg håber nogen kan afløse ham lidt

19
2
Svar på denne tråd

Dejlige billeder...
Forfatter: 
Dato:  01-09-2014 15:51

... og fantastisk farve din islænder har, jeg ville sådan ønske at jeg kunne finde en hest i den farvekombination og så bare lidt større og med kun 3 gangarter

Mvh

Britt

Savnet er stort:

Lady Lianna 1984-2004

Magic 1996-2006

Cherie 1986-2009

Freja 1991- 2010

Miss Kath xx 1992-2014

Wintec wide dressur 16.5 - 17" KØBES

0
0
Svar på denne tråd

njreslakdfms
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 20:26

Tak for den venlige kommentar. Jeg er også rigtig glad for farven - især efter en lang skadespause hvor man ikke har kunnet gøre andet end at klappe og glo på sin hest, så er det meget hyggeligt at have noget sjovt at kigge på Selvom det jo er lidt fyfy i islænderkredse, sådan direkte at gå op i kuløren og endda indrømme det ("man rider jo ikke på farven").

1
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-09-2014 20:55

Lækker lækker tønde du rider rundt på :-P

Jeg har aldrig forstået det med at det er fyfy at ride på farven - hvis jeg kunne red jeg bestemt også på farven! Men ak, jeg rider rundt på en brun dressurmusse istedet for en pinto, palomino eller mørkskimmel, som jeg så godt gad ride rundt på. :-P

- Sascha & Fame <3

In actis esto volucris!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider