Ja som overskriften lyder, så er Madame nu flyttet hjemmefra 
Jeg har siden hun blev erklæret uanvendelig og siden købet af min nye konkurrence hest, prøvet at få hende lånt ud. I første omgang som avlshoppe, men også som skovturshest.
Der har været ganske få interesserede, en var at se hende og da jeg 3 uger efter fik at vide de gerne ville låne hende var mavefornemmelsen HELT forkert, hvorfor hun ikke kom afsted til dem.
Siden har der ingen været, er blevet brændt af et utal af gange uden folk har meldt afbud, så troen på det kunne lykkes var ikke eksisterende.
Men her sidst på sommeren lykkedes det! Og ja i søndags 17/8 der kørte jeg Madame op til hendes låner.
Planen er, at låners mor skal igang med at ride igen, og de vil bruge Madame til små turer og let dressur.
De er helt med på Madames begrænsninger.
Udlånet er på ubestemt tid, og vi kan behhe to opsige det.
Jeg havde frygtet dagen, for Madame er virkelig gået ind i mit hjerte med fulde skrald her de sidste par måneder.. Og jeg er blevet mere sikker på at min kommende ridehest er et afkom efter hende!! 
Men som jeg fik hende læsset af og smidt ud på marken med de nye kammerater så føltes det bare rigtigt, hun blev budt velkommen af dem og havde ikke tid til at sige farvel til mig.. Faktisk skænkede hun da ikke de der mennesker en tanke 
Men fordi jeg ikke ved hvornår jeg får hende at se igen, og hvornår jeg sidder på hende igen, skulle der lørdags tages nogle billeder af min smukke dame
Jeg havde allieret mig med en god veninde, og som altid får hun fanget det bedste ved min brune dame! 
Billederne kommer i vilkårlig rækkefølge..
Kvaliteten er ikke den bedste, da de først er gemt fra Facebook og siden uploaded her. 
1)
2)
3) min fotograf er vild med Damens hoved,tror der var 15 billeder af det 
4)
5) En skam lyset er forkert, for synes selve billedet er rigtig godt!
6)
7) Sidebevægelser på en "ål" er altså ikke nemt, især ikke når den nye er noget mere stiv 
8) Stubmarken skulle også lige rides på, da vores sponsor dækken lige skulle vises frem.
9) Piloten skal måske lige kigge op 
10) Madame har ikke været på springbanen i 2½ år, hun har løssprunget en enkelt gang, men hun skulle lige have lov til at hygge sig. - og hun NØD det! 
11)
12) Et af de absolutte yndlingsbilleder!! Madames farve kommer bare rigtig frem og vi ser bare begge glade ud 
13)
14) Springhesten skulle lige have lov til at springe lidt højere. Og ja det er i hvert fald ikke hende der har glemt det
! 
15) Springning i dressursadel bliver bare aldrig min favorit! 
16)
17) Galop på stubmark, første gang jeg galoperede på stubmark var da jeg havde ejet hende i 3 år (sidste år) de andre år havde vi begge været ramt af skader. Så i år skulle vi have et ordentligt billede!
18) Min dame hest kan godt flytte føderne når hun vil 
20)
21)
22)
23)Endnu et spring hvor dressursadlen blev bandet langt væk! 
24) 
25) lettere hidsig Madame? 
26) Bortset fra en hidsig hest, så er hendes farve bare fanget perfekt..
Næsebåndet ser stramt ud og jeg ser ud til at have meget fat i hende,men intet af det et tilfældet, jeg er ikke ved at rive hovedet af hende.. Og jeg kan slet ikke huske hun var så hidsig 
27) Det var altså lidt hårdt 
Tilslut vil jeg sige, at til jer som undrer sig over denne ridning på Madame, så red vi ikke så længe, og ingen af tingene er gjort om 17 gange for at få billederne i kassen.
Madame led ingen overlast og sagde selv ja tak til arbejdet.
Hun reagerer ligeledes heller ikke på at blive redet sådan engang i mellem.
Og ved hun ikke skal lave noget af betydning i et stykke tid, så vurderede vi, at det var okay, især fordi Madame ved denne tur fik seltillid igen..
Jeg er på ingen måde ude på at påføre min hest smerte og jeg mærkede hele tiden efter hvad hun fortalte.
Der blev sprunget de 3 "høje" spring og så ca. 7 opvarmning, mere sprang hun ikke..
Har i kun kritik, så vil jeg bede jer om at lade være med at kommentere..
Jeg vil bare dele nogle billeder af min smukke hest med jer!