Jeg er simpelthen bare en heldig pige, at jeg nu for 3 gang har en lækker lækker lånehest...
Først var der Entertainer, så var der Ducati, og nu ATTICA....
Var til jysk rideuge med ham, og ride en LA1..
Egentlig skulle jeg have redet LA1 og LA5 - Men klasserne blev lagt så der ville være 14 timer imellem mine ridt.. Så jeg valgte at melde fra LA5 (af den årsag at LA1 lå tættere på küren der nede, og jeg skulle hjælpe Frida, som har Chopali)..
Jeg er by the way begyndt at ride undervisning hos Frida - og hun har en SUPER forståelse for Attica og hans følsomhed
Så at hun kunne hjælpe og støtte os på opvarmningen gjorde bare at vi red ind og var total klar og afslappede...
Og sluttede med en FØRSTE PLADS med 70%
Det er kun 2. gang nogensinde jeg prøver at vinde på C plan 
VIDEO:
www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/339499- vinder_la1_til_jysk_rideuge
Jeg har brugt det sidste 1½ år (siden det blev besluttet jeg ikke længere skulle ride Entertainer) gået og ÆRGET mig over at jeg ikke fik prøvet at ride en MB0.. Men jeg sprang ikke ud i det, da jeg gerne ville have færdiggjort changementerne lidt mere - og troede jeg havde masser af tid 
Så da muligheden bød sig, for at jeg kunne ride en MB0 på klubplan - så valgte jeg at springe på...!
Til trods for at omkring halvdelen af øvelserne i MB0, er øvelser vi har rigtig svært ved endnu.. Men da Attica jo er en salgs hest - så kan han jo pludselig være væk... og jeg gider ikke gå og ærge mig over jeg ikke nåede det 
Billederne i tråden er fra idag - i vores MB0 DEBUT!!
Jeg kunne ride to gange i samme klasse - og det valgte jeg at gøre for træningens skyld... Dommer var B dommer Katrine Lynge Iversen 
Første gennemridning var til 61.7% hvilket jeg blev RIGTIG glad for... Drømmen var nemlig 60% 
2. gennemridning blev til 62.9% - og en Sandie som sad med et kæmpe smil hele klassen igen...
Der havde INGEN nervøsitet været.. Spændt, men ingen nervøsitet.. Jeg GLÆDEDE mig til at prøve...
Og jeg vil næsten mene at vi gjorde det "så godt som vi kunne", omstændighederne taget i betragtning...
Der var MANGE rigtig dyre fejl - men det var fejl jeg vidste ville komme (i øvelserne vi knokler med)...
Så med mere træning og rutine - så kommer vi til at sparke bagdele 
Banen var MEGET dyb og løs og med lidt "huller" hist og her - og det tog selvfølgelig også noget ud af flowet...
He he BYYYYYYT Attica 
Et lille video mix fra begge klasser 
www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/339872- mb0_debut___en_droem_g...opfyldelse
Nu er jeg bare TOP motiveret for at knokle videre og forbedre os
For en stund vil vi være tilbage i LA klasserne til C stævnerne - og så vil jeg sammen med Frida knokle røven ud af bukserne så vi kan blive klar til MB på C plan senere på året