Længe siden..
Jeg får ikke rigtigt opdateret herinde, da der egentligt ikke er så meget at opdatere om..
Men nu er der!
Jeg har lånt en 5 års hoppe efter Heartbeat.
Hun er en dame på 164 stg og med krudt i benene. Der er ikke blevet trænet tempospring, afstande mm med hende, så det er vores mål at få noget undervisning inden vi påbegynder at erobre stævnepladserne engang 
Sofia er solgt, da hendes kapacitet inden for spring ikke var stort nok og derfor er hun solgt til den sødeste familie på Sjælland, som knuselsker hende! 
Nå... men jeg har lånt denne dame med henblik på køb om et års tid, hvis alt går godt.
Hun er redet sammenlagt 7 måneders tid og derfor mangler hun en helt masse.
Desuden er hun ikke blevet redet frem og ned af ejer og dette er især noget som hun vil have gavn af, så en masse longearbejde, frem og ned arbejde, bakker, skov, strand og så skulle den gerne være i vinkel... 
Jeg er helt oppe og køre over min bette hest, da hun er en drøm at springe på. Min pengepung ville aldrig på nuværende tidspunkt have rækket til en hest med denne afstamning og denne kapacitet, så derfor er det skønt at ejer var med på at låne hende ud.
Hun er overraskende rolig både på stald, fold og under ridning. Super samarbejdsvillig og ikke nogle markante unoder.
Dette er især noget jeg har brug for, da jeg til daglig arbejder med unghestetilridning og derfor har jeg brug for min egen "rolige" musse. Det fik jeg så! 
Jeg har haft hende i en uges tid nu. Fik et par spring hos ejer inden jeg fik hende hjem, men deres bane var helt vildt dyb og derfor fik jeg ikke 100% fornemelsen af hendes gangarter og spring. Derfor skulle vi lige "afprøve" hendes evner og se hvad der var at arbejde med. Fremadrettet bliver det bomarbejde, afstand, tælle galopskridt, tempospring. Starter hos ny underviser engang omkring 1/8, så det skal nok blive spændende 
Her får I lidt billeder og video fra den anden dag
Link til video: http://www.youtube.com/ watch?v=1wqngY2VjVw&fe...e=youtu.be
Fejl og mangler bliver rettet ved ny underviser og jeg glæder mig helt vildt!
Kommenter gerne på hende og undskyld for det lange indlæg