Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Zahrah før og nu
Forfatter: 
Dato:  08-07-2014 21:07

Tjah. Det er ingen hemmelighed, at Zahrah altid har været..hmm..temmelig erotisk buttet. Mange tror at vi med Oxère, har heste der er myndeslanke med fine lemmer og som tager dårligt på. Virkeligheden er nok nærmere, at Oxèren er en kort, ekstremt nøjsom hest med runde ribben, hvor overvægten/vægten nemmest ses på..nå ja..dunken. Ihvertfald har græsset i de seneste 4 år, været vores samfundsfjende nummer et. Suk!!! Zahrah har været gennem et hav af strenge diæter,foderkonsulenter, masser af motion og meget begrænset græsindtag, men stadigvæk har dunken været overordentlig synlig. Efter en vinter, hvor jeg møjsommeligt fik slanket hele 38 cm af Zahrahs mave via Hippolyt Hestamix Light, 6 kg andensletshø samt sparsomt græs, måtte jeg her i maj stille konkludere, at den smule græs = sukker hun fik, atter engang var ved at smøre de tabte cm på igen..10 ad gangen ..ca

Denne faktor, fik mig til at vove mig ud i Green Guardprojektet. Operation mundkurv..og hold da op..det virker jo. Nu kan hun stå ude fra tidlig morgen til sen eftermiddag, UDEN at ligne en spærreballon når hun bliver taget ind..HURRA!!! Se selv.

Zahrah juli 2012

Billede

September 2012

Billede

januar 13..Vi sætter i gang med Hippolyt Struktur E

Billede

aug 13...uha!!!

Billede

dec 13..Zahrah har her smidt 31 cm rundt om maven

Billede

Så har vi været igennem en viter og præsenterer her Zahrah efter at have smidt 38 cm i marts 14

Billede

og til sidst juni 14..Vi har fået en Green Guard

Billede

Billede

Håber I kan se en forskel..for mig er den tydelig og kan både ses og mærkes

Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;

24
1
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-07-2014 21:10

Hold da op der er sket meget :)
Super lækker er hun :)

1
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  08-07-2014 21:14

Tydelig forskel. Hun ser godt ud :-)

Hilsen Rikke

Uden Misty

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  08-07-2014 23:34

Som på fjæsen: Vildddddd forandring og det ser brand hamrende godt ud

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-07-2014 07:36

Mwh: Takker!!! Vi er bestemt ikke kommet sovende til det, men skønt at man enedelig kan se vores anstrengelser bære frugt

Rikkej: Tusind tak!!!

Jeanette: Taaaak sveske!!! Jamen synes jo dæleme også hun er blevet noget mere sporty!!! Vi ser om vi kan få driblet de sidste kilo på plads..Det ville være en kampesten lettet fra mine skuldre..

0
1
Svar på denne tråd

Man kan satens
Forfatter: 
Dato:  09-07-2014 08:33

se at der er sket meget!! Jeg rider en anglo araber som også nærmest er kronisk rund, ham har vi også valgt at lægge en mundkurv på, og det har virkelig udrettet mirakler!

Han har nemlig oveni sommergræs og døgnfold stået halt, så vi har ikke engang kunne motionere ham. Men mundkurven gør meget.

Vi døjer desværre bare med nagesår, så har du gode fif må du gerne dele :)

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  09-07-2014 17:09

Jamen kender jo alt til det med den kroniske kugleform.. Er glad for at du også kan se forskellen.

Hmmm..Er det en Greenguard du har til Angloen? Havde engang en af de alm, og den satte jeg lam på sidestykkerne ved. Den var dog ikke halvt så smart udformet som min nuværende kurv..Synes ikke jeg døjer med den her.

0
0
Svar på denne tråd

Hulle dulle
Forfatter: 
Dato:  09-07-2014 19:33

Hold da fast hvor er hun da blevet flot at se på igen

Noget kønnere end med de ekstra kilo

Greenguard laver nogle rigtig gode mundkurve.

Jeg har også selv for første gang måtte smide en mundkurv på Hulder, for at kunne regulere hans græsindtag. Selv med mundkurv på, kan han nå at inhalere en hel del græs i løbet af sådan en dag

Billede

Simone & Glibings Hulder 

Den smukkeste stjerne på himlen

Madison Søttrupgård

1
0
Svar på denne tråd

Dejlig forandring
Forfatter: 
Dato:  09-07-2014 23:40

Hun ser jo knivskarp ud. Sikke en god idé :-)

Hilsen Line

R.I.P. Deseado

DMJ D'YQUEM

1
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 05:16

Simone..Hulder Taaaak..Jo, det pynter virkelig. Det var dog slet ikke med "pynten" i tankerne, at jeg ville have hende ned i vægt. Det var tanken om en dag at stå med en forfangen hest. I øvrigt kunne jeg, til tider, end ikke have sadel på hende..Den blev simpelhen presset frem, frem, frem

Desado: Åh tak..hmm, ved ikke om den der knivskarphed er sååå fantastisk, når det er sådan her man ser ud sammen med vennerne..

Billede

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-07-2014 22:44

Synes liiige I også skal nyde et par tigge-bolcher-billeder af min røde model.. Så kær kan man se ud, når man får aaaaaalt for lidt guf i dagligdagen..

Billede

Hørte jeg nogen sige lakridsbolcher????

Billede

Jaaaa....Der var mor jo..med bolcherne!!!

Billede

Be`om!!!

Billede

Et mere..bare et...!!!?? Please!!?

2
0
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 10:43

tillykke med vaegttabet, hun ser saa fin ud nu... har du testet hende for ems? hun ser stadig ud til at have nakkekam... jeg har haft 2 OX som blev svaert fede som din og den ene havde ems den anden er her paa besoeg lige nu og har cushings.... naa ja saa har jeg Kira som bare bliver TYK men ALDRIG med nakkekam eller depoter over oejne eller halen.

Little Arabians

Passion for classic Polish

http://www.littlearabians.com

1
0
Svar på denne tråd

hejsa der
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 12:56

Nej, hun er ikke testet for EMS og hun har ikke nakkekam efter vægttabet, men det er bestemt ikke utænkeligt at jeg lader hende teste. Har nemlig selv haft mistanken om det. Men dersom at hun først fik deciderede (ikke ret store) fedtdepoter efter at hun var virkelig tyk, mener fodereksperter og min dyrlæge ikke at sandsynligheden er så stor. Men derfor tænker jeg nu alligevel at få hende testet..bare for at være sikker. Og tak for roserne..Det har dæleme også været en sej kamp!!!

Hvordan behandler du din EMS-hest? Hippolyt har nemlig et EMS-foder som jeg uanset hvad, har tænkt mig at konventere til til vinter, netop fordi det sætter gang i forbrændingen, og ingen stivelse indeholder. Er din medicineret?

0
1
Svar på denne tråd

hmmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 18:58

min EMS hest blev behandlet med en 'lead injection' lige midt i panden.... hun var 21 og kunne ikke komme i fol mere saa fik hende skudt.

Little Arabians

0
0
Svar på denne tråd

hmmmmmm
Forfatter: 
Dato:  11-07-2014 19:22

min veninde har en Ekstern datter med EMS den er paa Kanel som hjaelper lidt og staar paa boks det meste af sit liv da den har vaeret forfangen 2 gange og hovbenet er drejet...

Little Arabians

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider