Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

5 år er gået!
Forfatter: 
Dato:  22-06-2014 21:39

"Hvordan ville det have set ud i dag, Freja - hvis ikke jeg havde købt Dixie til dig?" spurgte min far mig i dag? puha - et spørgsmål jeg slet ikke kunne tage stilling til. For hvad skulle jeg dog ellers have foretaget mig - det er jo dette her, der er min drøm - dette her jeg vil?. dette her jeg skal Jeg er præcis, hvor jeg ønsker at være!

Disse billeder beskriver ikke kun udviklingen fra detrætte, slidte øjne - til det lysende, blide, rolige blik. Det beskriver den rejse, vi har været på sammen - Jeg har også været et indesluttet, lille væsen? uden mod på tilværelsen? Men nu står vi i dag i 2014 - vores 5 år sammen. Vi har mod på livet begge to - vi kæmper, vi oplever, vi ER.
Og den smukkeste, lille dame lærer mig hver eneste dag - at vokse og møde livet og tilværelsen på en positiv måde!
Jeg bliver lykkelig når jeg ser disse blide øjne - de viser mig, at vi har gjort noget godt for hinanden. Hun får mig til at lyse! Og hun lyser i den grad for mig

Billede

www.facebook.com/KonfliktfrieHeste

Konfliktfri Hestetræning v. Freja Kristiansen

Med den lille brogede charmetrold!

10
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  22-06-2014 21:42

Aldrig har min 20 årige dame været så smuk

3
0
Svar på denne tråd

I er så søde sammen...
Forfatter: 
Dato:  23-06-2014 12:18

Ih, altså jeg bliver helt rørt når jeg læser og fornemmer hvor glad du er for din smukke pony

Hvor er du og Dixie heldige at I har mødt hinanden Og hvor er vi andre heldige at vi må følge jer her på heste-nettet

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma )

Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk

0
0
Svar på denne tråd

6 tgen
Forfatter: 
Dato:  24-06-2014 10:22

Tusind tak Dorte!
Jeg er også bare så glad for hende

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider