Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Billeder i skøn natur
Forfatter: 
Dato:  22-05-2014 23:35

Well, jeg var i gang med at lave en tråd med en lille opdatering på hvordan det går Tesser, men eftersom mit internet her er forfærdelig langsomt, kunne jeg ikke holde ud af at vente på, at billederne blev uploadet. Så nu vil jeg bare gerne dele nogle få, da jeg synes, der er så skøn natur her. :)

Billede

Billede

Vores lille flok. I morgen kommer en hest mere og om 1-2 måneder endnu en. :)

Billede

Kære kræ.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Well.. yes. Synes det er så dejligt et syn, jeg er slet ikke vant til så skøn natur. Det er fantastisk.

What do you see when your eyes are closed?

26
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-05-2014 01:09

Hvor ser det også bare ud til at være en top lækker fold hun går på!!

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

1
0
Svar på denne tråd

Smuuuuuk hest
Forfatter: 
Dato:  24-05-2014 08:08

For Søren altså, hvor er det en afsindig smuk hest du har

Og sikre lækre omgivelser - det må da være et dejligt hesteliv

;-) Mvh. Dorte (med Sara, Ódinn, Hildingur, Bjørk, Ludvig og Wilma )

Besøg min hjemmeside på dortesworld.dk

3
0
Svar på denne tråd

Smuk smuk
Forfatter: 
Dato:  25-05-2014 10:38

Skønne billeder, smuuuuuk hest og fantastiske omgivelser.

Tak for kigget

Hilsen Line

R.I.P. Deseado

DMJ D'YQUEM

1
0
Svar på denne tråd

Smuksak
Forfatter: 
Dato:  25-05-2014 20:59

Sandra/ Tess er altså bare en super smuk hest! . . . Skønne billeder, lækker mule. .

Véd du noget om hendes afstamning? Altså ud over Frieser delen. Hvor høj er hun egentlig?

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

You are the architect of your life..

INGEN er rig nok til at miste en ven!

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

1
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-05-2014 22:18

Tak for kommentarerne. :) Det er nemlig en super lækker fold, de går på. Jeg er endelig tilfreds med forholdene - det er løsdrift, bakket landskab, alverdens forskelligt spise/kløværk/beskæftigelse til dem på folden, de har deres egen sø at drikke af og skal gå rundt om søen for at komme rundt fra/til græs og hvor, der gives hø. Det er herligt, og jeg håber bestemt at Tess også synes, det er et dejligt hesteliv. Som plus er jeg selv fyttet ind på 1. salen i huset, folden ligger ved, så jeg passer hende selv. Jeg passer egentlig hele flokken sammen med hende, der bor nedenunder. :)

Shagya - Jeg har aldrig været interesseret nok til at kontakte sælger og spørge. Jeg ved kun, at det er frieser x palomino, palomino værende farven, ikke nødvendigvis avlsforeningen. Flere skyder på, at det er en palomino af arabertype, hvilket jeg godt kan være tilbøjelig til at tro på. :)

Sidste sommer var hun 155, hvilket overraskede mig, for synes selv, hun virker stor. Hun er uden tvivl vokset siden, så hun er nok lige omkring de 160. :)

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-05-2014 22:34

Liige lidt flere. :D Dog mobilkvalitet.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

2
0
Svar på denne tråd

Frieser-lækker
Forfatter: 
Dato:  28-05-2014 21:22

WAUUU hun er altså bare lækker! . og sikke omgivelser! .

Det er helt ubeskriveligt at have sin hest lige uden for vinduet! . Jeg kan se folden fra køkken og bad (skønt at stå under bruseren og kikke på sin elskede hest. ) og sommerfolden fra stuen + folde og stald fra vores ('nye') soveværelse.

Skønt for dig at du nu bor sammen med Tess, det giver lige lidt ekstra at kunne gå ud til hesten uanset tidspunkt. .

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

You are the architect of your life..

INGEN er rig nok til at miste en ven!

Man skal ikke gå ned på former. ;-)

2
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-06-2014 22:14

For mig giver det ikke bare noget ekstra - det gør hele forskellen. Jeg kan se nu at det simpelthen intet siger mig at have hest stående ude - jeg er meget til hygge og nyder bare at gå og passe hesten(e), og det har jeg desværre ikke oplevet meget forståelse for på de opstaldningssteder, vi har været. Jeg får simpelthen intet ud af "bare" at tage ud til min hest et par timer om dagen - hvis ikke, jeg kan passe hende, give foder og ordne stalden, så føles det helt forkert for mig. Jeg er nok bare lidt sær. ;)

Så det er superdejligt at have hende hjemme.

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider