Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

På vej på tur
Forfatter: 
Dato:  20-05-2014 22:07

Jeg har for nylig fået hestene hjem og er ved at udforske området for gode rideture. Så idag skulle det gode vejr udnyttes og gamle duracellChanell og jeg tog på tur. Inden fik jeg lige min kæreste til at tage et par billeder af os, som jeg lige vil vise et par stykker af

Billede

Stalden skal renoveres, da det har været en gammel kostald og min kæreste er gået igang med at brække gulv op. Jeg har dog lige tiltusket mig et hjørne til strigleplads indtil videre

Billede

Så er vi klar til tur

Billede

Smukke Chanell

Billede

En sjov vinkel, men jeg er faktisk temmelig glad for billedet

Chanell bliver 26 år den 29. maj. Hun er en Dansk Sportspony på 142cm i stg. Hun har været min trofaste ven de sidste 22 år

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

8
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 00:49

Ville nu aldrig have troet at den smukke hest var en pony på hele 26 år, hun holder sig flot

Husk at lave en tråd med billeder når din nye stald er færdig:-)

Mvh Naja

Smart velgående 1'er pony

5 år, cool og nem sælges

1
0
Svar på denne tråd

Er hun...
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 10:14

26 år???

Den holder sig sørme mere end godt!!!

Og hvor sejt i har været sammen i 22 år! Det er ikke mange heste og især ponyer forundt!

Dejlige billeder!

Mvh. Tine

Klipning tilbydes i Køge området: www.hesteklip.dk

1
0
Svar på denne tråd

smuksak
Forfatter: 
Dato:  21-05-2014 21:20

Tak for jeres komplimenter til Chanell

Jeg synes jo også selv, at hun holder sig kanon flot, men hun bliver også holdt igang. Vi har måttet droppe sandkasseridning, fordi hun fik konstateret begyndende gigt i begge bagben sidste forår. Det der med at gå rundt og rundt og rundt på buet spor, var ikke noget bentøjet kunne holde til mere.

Men hun er stadig enormt frisk og vil mere end gerne fræse afsted på tur, så det gør vi lystigt med dyrlægens velsignelse

Vi har f.eks redet 2 x 11 km i denne uge allerede og hun elsker det

Som min mor siger: "Chanell er ikke gået helt på pension, det kunne kun blive til efterløn indtil videre"

SeniorHeavy: Bare rolig, der bliver skam taget billeder undervejs i projekt "renovér gammel kostald om til velfungerende fin hestestald", så der skal nok komme en tråd, når vi engang er færdige

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider