Ja sådan føles det altså i hans selskab 
Som jeg nok ikke har fortalt så er vi flyttet til nyt sted, da vito ikke trives det andet sted, tabte sig og fik regneksem.. Så vi er flyttet ud, i vores helt egen skov, hvor vi bare har genfundet vores indre ro og glæde! Og jeg udlever pludselig min daglige drøm!
OBS** LAAANGT indlæg, med en masse skønne livsbekræftende billeder 
Fra bussen og ind på "gården" 
Inde på "gården" med vito's fold til højre
Den mest harmoniske flok jeg har haft ham i!
Hvor alle kan sammen 
Ridebanen inde midt i skoven 
NÅR men det åbnede pludselig så mange døre!!! For pludselig havde vi hele vestskoven som nabo, og det gjorder at vi fik sparket gang i karrieren som skovturs kørepony igen 
Og flytningen har også resulteret i at vito og Ronja er blevet genforenet
det gamle kærestepar
Man ved hesten hviler i sig selv, når kløtur trumfer mad 
Aldrig om min hest har været så harmonisk før!!
Og det resultere selvfølgelig i at jeg også er harmonisk, og vi udvikler os med lynets hest i akademisk! Så skønt... Og nu hvor vi dagligt udlever vores eventyr, skulle det også foreviges 
Samt skulle vores nye håndsyet kapsun fra trollhillfarm også lige med til en forevigelse 
Hold på hat og briller, og lad jeg fortrylles lidt af Vito's World 
I skoleparaden
Og stående jambette, EKSTREM HØJ 
Og vi er startet på flere skolede øvelser (som i dressuren hedder piaffen nok
) Helt nyt, og han kan nu tage 4 trin 
Og et blær billede, der lige skulle vise hvor overskudsagtige vi er, ved at lave skoleparaden siddende 
Og hvis nogle er i tvivl er det jeg viser IKKE tricks, men svære skolede øvelser i aka verdenen 
Oppp oppp og.....
AFSTEEEEEEEEEEEED!!!
Træning på caprioleeen, som mangler udsparket 
(baah, lidt sur over man ikke må æde
)
Et maya og vito øjeblik 
Ij efter 6 år, er han stadig det eneste der kan få mig til at smile med hjertet 
og NEEEJ han er vallak 
Og så runder vi vores eventyr af for nu, håber i kunne mærke den stemning jeg er så heldig at opleve hver dag