Pyha, det er godt nok længe siden jeg har skrevet herinde, hvorfor der også er sket en del siden sidst. Hvis der overhovedet er nogen der kan huske mig, så ejede jeg halvdelen af trakheneren Burberry sammen med min søster (som stadig ejer ham) indtil jeg for 3 år siden flyttede til Berlin grundet mit studie. Sidenhen er jeg kommet tilbage til DK, men har flyttet en del rundt, og har derfor både redet en 2'er pony og redet ham op til spring, redet en lusitano i dressur, en blanding med noget dressur/spring, og er nu endt med en "kedelig, brun", DV'er 
Jeg har redet Donna i godt et havt år. Hun havde stået stille længe, hvorfor vi har brugt en del tid på muskelsætning og kondi. Og så er der gået RIGTIG meget tid med at få mig i ride-from - jeg havde tilegnet mig en del dårlige vaner grundet den sidste hest jeg havde redet, og der var en del af min grundridning der skulle ændres på. Donna er en 13-årig DAME, så hun har heller ikke altid været lige nem at arbejde med/komme ind på. Vi er dog ved at være der nu - vi mangler bare at blive enige om, at en læsning kun bør tage 5 min 
Vi har været til et par enkelte stævner. Ingen er gået super - første gang blev vi ved med at være forsinket, hvorfor jeg fik varmet op i 2 timer inden jeg kom på banen kl 20:57 - ikke optimalt. Sidste we
ekend gik det bedre med læsning og opvarmning, men hun bakkede helt af da vi kom ind i ridehuset (Brunst, hoppe, nyt bid - ja, det er ikke altid nemt) Men øvelse gør som bekendt mester, så vi fortsætter med 2 x undervisning om ugen, og så skulle vi gerne have styr på det meste til næste stævnesæsson, hvor vi må forsøge at give konkurrenterne kamp til stregen 
Så byd velkommen til Donna: