Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Ny hest - dressur
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 12:28

Pyha, det er godt nok længe siden jeg har skrevet herinde, hvorfor der også er sket en del siden sidst. Hvis der overhovedet er nogen der kan huske mig, så ejede jeg halvdelen af trakheneren Burberry sammen med min søster (som stadig ejer ham) indtil jeg for 3 år siden flyttede til Berlin grundet mit studie. Sidenhen er jeg kommet tilbage til DK, men har flyttet en del rundt, og har derfor både redet en 2'er pony og redet ham op til spring, redet en lusitano i dressur, en blanding med noget dressur/spring, og er nu endt med en "kedelig, brun", DV'er

Jeg har redet Donna i godt et havt år. Hun havde stået stille længe, hvorfor vi har brugt en del tid på muskelsætning og kondi. Og så er der gået RIGTIG meget tid med at få mig i ride-from - jeg havde tilegnet mig en del dårlige vaner grundet den sidste hest jeg havde redet, og der var en del af min grundridning der skulle ændres på. Donna er en 13-årig DAME, så hun har heller ikke altid været lige nem at arbejde med/komme ind på. Vi er dog ved at være der nu - vi mangler bare at blive enige om, at en læsning kun bør tage 5 min

Vi har været til et par enkelte stævner. Ingen er gået super - første gang blev vi ved med at være forsinket, hvorfor jeg fik varmet op i 2 timer inden jeg kom på banen kl 20:57 - ikke optimalt. Sidste we

ekend gik det bedre med læsning og opvarmning, men hun bakkede helt af da vi kom ind i ridehuset (Brunst, hoppe, nyt bid - ja, det er ikke altid nemt) Men øvelse gør som bekendt mester, så vi fortsætter med 2 x undervisning om ugen, og så skulle vi gerne have styr på det meste til næste stævnesæsson, hvor vi må forsøge at give konkurrenterne kamp til stregen

Så byd velkommen til Donna:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

21
2
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 17:36

Jamen velkommen til hende da :)

Er hun din egen så eller én du rider?

Hun ser virkelig sensibel ud, men er til gengæld sådan én man virkelig lægger mærke til i samme ombæring, trods den "kedelige" farve

*Følg drengene på FB: Her *

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  16-04-2014 22:16

Hallo Moster Anne! Du glemte lige at gøre opmærksom på at jeg er den fantastiske fotograf

...jeg er lidt stolt jo

Karen

"Don´t cry because it´s over - smile because it happened!"

.: Trakehner - Der Tradition verbunden. Die Zukunft im Blick. :.

2
0
Svar på denne tråd

Lækker hest
Forfatter: 
Dato:  17-04-2014 07:48

HEj Anne.

Donna ser ud til at være en rigtig dejlig og lækker hest trods hendes kedelige brune farve:)

Dejligt at I kæmper videre selvom de første par stævner ikke er gået så godt. Øvelse gør jo mester:)

Line

Sübben siegfried springsadel til salg. Se min præsentation under annoncer.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 16:56

Jeanette: Det er "bare" en jeg rider. Økonomien som forholdsvis nyuddannet gør, at endten kan jeg ride som jeg gerne vil (dvs undervisning 2 gange om ugen, starte stævner, købe det udstyr jeg mener der skal bruges osv) eller også kan jeg holde hest. Og du har helt ret - hun er MEGET sensibel, hvilket både kan være en fordel og en ulempe. Men hun er ihvertfald aldrig kedelig at ride ;)

Karen: Det var faktisk en hel del fine billeder! Og det var skisme hyggeligt at dig og Carlo havde lyst til at lege med os

Line: Hun er nemlig bare dejlig ;) Men vi kan jo ikke rigtig gøre andet end at kæmpe videre. Det går efterhånden så fint derhjemme næsten hver gang, så før eller siden må det også slå igennem når vi er ude i byen :)

*Anne*

~ Hestens fejl er rytterens fejl ~

Verden ændres af kendsgerninger - VÆR en kendsgerning

0
0
Svar på denne tråd

tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  18-04-2014 17:51

Hvor er hun lækker

og pæn ridning :)

Mor til en smuk dreng, 28.08.2012

venter endnu en dreng, termin: 07.08.2014.

Savner min prinssesse hver dag :'( i hjertet gemt men aldrig glemt, Daphne 07-10

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 07:19

Velkommen tilbage!

Rigtig dejlig hest.

Jeg er jo 100% til de "kedelige" brune heste, og endda er jeg vild med heste uden et eneste aftegn, så kedelig er jeg.

Men syns nu hun er super smuk!

Hilsen Pia

Inkarneret Connemarafan!

Nu igen med DV!

0
0
Svar på denne tråd

Epirus
Forfatter: 
Dato:  19-04-2014 18:15

Hold da op det ser ud til at være en dejlig dame du har fundet dig der! Super lækkert par i to!

Kender godt det med de der damer, fik selv part på min dame-hest da hun var 12, og der var hun godt nok reserveret! Men når man først kommer ind på livet af dem, så får man også bare den bedste ven Så det skal du bare glæde dig til, elsker hopper, de ér altså skønne selvom de kan være lidt sære ;-)

Men LÆKRE billeder - jer vil vi gerne se meget mere til herinde!

... Sofie Støjko

- nu med stjernen Robiane-Elmbo

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider