Da jeg stadig venter på at få min egen showgrime hjem, skulle vi lige se hvordan Pearl ville se ud med den, så lånte min venindes, som er magen til.
Jeg har selv pandebånd, som jeg valgte i rødt, trods rød langt fra er min yndlingsfarve, men selv er jeg meget positiv.
Da størrelserne er lidt anderledes i USA, var jeg lidt i tvivl om Pearl ville kunne passe en størrelse "horse", da hun kun bruger "cob". Men jo jo, den passede fint, og fandt endda ud af, at den også passede på følle Ambers hoved, hvilket kom meget bag på mig. Men meget heldigt at vi prøvede, da jeg ellers havde bestilt en størrelse "yearling" 
Her er lidt billeder af dullen...
Her i gårdspladsen:
Dog var den baggrund ikke just optimal for photoshoot 
Så vi tog hende ud foran buskene.
Dress-up med manér.
Pearl er uden tvivl en linselus. Om det er genetisk eller om hun er opdraget til det fra hvalp, vides ikke 
Og så lige et smut inde i haven, foran de smukke forårsblomster.
Til sidst blev hun præsenteret for vores plejehund Nala, som vores tæve poppede ud med 3 andre for 5 år siden.
Nala synes hun var liidt farlig, men Pearl er heldigvis super med hunde. Særligt når der er masser af grønt græs ved siden af. 
Det var alt for denne gang. Glæder mig til om en månedstid, hvor hun gerne skulle have smidt mere af pelsen, samt buskene i haven er en smule mere farverige - Så må vi på den igen. Så kan det være vi faktisk også kan få hende fra den anden side, da det så burde være så varmt at hun kan vaskes 
Hurra for "hvide" heste! 
Indtil da, må vi fuske lidt med baggrunden, hvis der skal være farver