Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Lady in red - Showgrime
Forfatter: 
Dato:  01-04-2014 23:29

Da jeg stadig venter på at få min egen showgrime hjem, skulle vi lige se hvordan Pearl ville se ud med den, så lånte min venindes, som er magen til.

Jeg har selv pandebånd, som jeg valgte i rødt, trods rød langt fra er min yndlingsfarve, men selv er jeg meget positiv.

Da størrelserne er lidt anderledes i USA, var jeg lidt i tvivl om Pearl ville kunne passe en størrelse "horse", da hun kun bruger "cob". Men jo jo, den passede fint, og fandt endda ud af, at den også passede på følle Ambers hoved, hvilket kom meget bag på mig. Men meget heldigt at vi prøvede, da jeg ellers havde bestilt en størrelse "yearling" :D

Her er lidt billeder af dullen...

Her i gårdspladsen:

Billede

Dog var den baggrund ikke just optimal for photoshoot :)

Billede

Så vi tog hende ud foran buskene.

Billede

Dress-up med manér.

Billede

Pearl er uden tvivl en linselus. Om det er genetisk eller om hun er opdraget til det fra hvalp, vides ikke :D

Billede

Og så lige et smut inde i haven, foran de smukke forårsblomster.

Billede

Til sidst blev hun præsenteret for vores plejehund Nala, som vores tæve poppede ud med 3 andre for 5 år siden.

Billede

Nala synes hun var liidt farlig, men Pearl er heldigvis super med hunde. Særligt når der er masser af grønt græs ved siden af. :D

Det var alt for denne gang. Glæder mig til om en månedstid, hvor hun gerne skulle have smidt mere af pelsen, samt buskene i haven er en smule mere farverige - Så må vi på den igen. Så kan det være vi faktisk også kan få hende fra den anden side, da det så burde være så varmt at hun kan vaskes :D
Hurra for "hvide" heste!

Indtil da, må vi fuske lidt med baggrunden, hvis der skal være farver ;)

Billede

Mvh. Lykke

Proud owner of:
Pearl
& Amber

Tennessee Walking Horse

*NU MED TWH FØL*

*If love alone could have saved you, you never would have died*

R.I.P Dixie!

10
8
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 00:18

Smukke Pearl, jeg er dog ikke vild med den røde farve til hende, synes den er for dominerende.

Mvh Naja

Smart velgående 1'er pony

5 år, cool og nem sælges

1
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 02:24

Der er rigtig mange der har sagt at den er for dominerende, og kan faktisk godt selv se det på billederne. Ved ikke lige hvorfor billederne får den til at se så dominerende ud, for synes faktisk slet ikke det er galt når man står overfor hende. Men det er jo ikke nemt at vide, når man kun har billederne at gå ud fra. ;)

Mvh. Lykke

Proud owner of:
Pearl
& Amber

Tennessee Walking Horse

*NU MED TWH FØL*

R.I.P Dixie!

2
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 07:45

Jeg synes altså hun er smuk - med eller uden rød.

Synes så heller ikke at det røde er for dominerende. Det er så lidt farve på så meget hest. Men lækker det er hun.

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 09:07

Jeg synes den røde er vildt flot til hende! Dejlige billeder :-)

Hilsen Rikke

Med Misty Høstemark

MISTY ER TIL SALG

www.heste-nettet.dk/markedspladsen/ hest/vis/334394/

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 10:05

Jeg synes den røde farve er rigtig fin til hende (Y) Jeg bryder mig dog bare ikke om selve pandebåndet. Synes det virker meget klodset. Det er for bredt og runder forkert om hendes hoved. Det sidder jo nærmest helt oppe omkring ørene, og ikke sådan nede i panden. Det synes jeg er lidt synd.

// Trine

8
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 13:55

Pandebåndet er et TWH show pandebånd, og de ser lidt anderledes ud, end hvad vi måske er vant til herhjemme.
Personligt er jeg ikke selvmeget for bling bling pandebånd, da jeg mere er til det simple - Det er jo en smagssag. :)

Billede

Der er også andre variationer, men jeg kan rigtig godt lide de brede af dem. Men det her kan jeg fx også rigtig godt lide:

Billede

Mvh. Lykke

Proud owner of:
Pearl
& Amber

Tennessee Walking Horse

*NU MED TWH FØL*

R.I.P Dixie!

1
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 14:00

Uha, jeg må sige at selve grimen er super lækker, og jeg elsker de der rød/hvide fletninger!

Men pandebåndet virker meget klodset og stort, og som om det ikke sidder rigtigt..

Jeg er heller ikke til bling-bling, men ja synes det ser lidt klodset ud og dominerende som nogen siger..

Det er næsten synd når hun har sådan et kønt hoved :) men det kan jo være billederne snyder.

Det er ihvertfald stadig en super flot hest, og du må vise billeder når din egen grime kommer hjem :)

Mvh. Sophie (:

2
0
Svar på denne tråd

Hej hej
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 14:20

Showgrimen er rigtig lækker, synes også godt om den røde farve, selvom jeg nok havde foretrukket bordeaux. MEN det der pandebånd er altså grimmere end grimt både formen og breden. Det kan godt være, at det er kutyme at bruge dem inden for TWHavlen, men det passer altså ikke til Pearls hoved efter min mening. Sorry - Håber ikke jeg har såret dig, når du du glad viser både smuk mule og showtrense frem. Se om du ikke kan finde på noget andet, så I rigtig kan shine (også efter min mening) på dagen. Hvor og hvornår skal I ud og vise jer frem?

2
0
Svar på denne tråd

blabla
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 14:38

Jeg bryder mig heller ikke om formen på pandebåndet (eller en del andre af de TWH show ting, du har vist frem herinde - men en del mennesker synes nok også at mit dressurdress ser tosset ud), men de fine spinkle læder er da helt rigtigt til Pearls yndige lille hoved.

Men jeg er altså nødt til at kommentere sidste billede, det er altså et skønt billede af jer, i ser så glade ud, baggrundsfusk eller ej

1
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 14:58

I behøver ikke undskylde for at kritiserer pandebåndet, ej heller være bange for at såre mig. Som sagt er det 100% en smagssag, og det kan ingen jo ændre. :)

Og nej, pandebåndet sidder ikke helt så godt på hende, men det er også splinternyt, så har ikke rigtig nogen form endnu. De er ikke formet fra start, som typiske dressur pandebånd. De komme helt lige, så det tager lige lidt tid for dem, at sætte sig ordentligt. Ligesom nye stive grimer:

Billede

Mvh. Lykke

Proud owner of:
Pearl
& Amber

Tennessee Walking Horse

*NU MED TWH FØL*

R.I.P Dixie!

7
0
Svar på denne tråd

okay okay
Forfatter: 
Dato:  02-04-2014 15:14

Det kan være jeg ombestemmer mig, når det har fået Pearl facon, men jeg tror det nu ikke. Du fik det slået fast med 7tommer søm med billedet af Amber

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  03-04-2014 13:09

finduscat
Dej det er ikke sikkert, da selve pandebåndet er meget markeret uanset hvordan det sidder. Man kan jo få lidt en fornemmelse af hvordan det sidder, når det sidder godt ved at kigge på den sortbrogede med pigen ovenfor.

Haha ja, jeg tænkte at det ville være det rette billede til at slå pointen fast. ;)

Mvh. Lykke

Proud owner of:
Pearl
& Amber

Tennessee Walking Horse

*NU MED TWH FØL*

R.I.P Dixie!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider