|
|
| Billedét |
|
|
Kender i det når man bare får taget BILLEDÉT  Det der billede af hesten, hvor man bare tænker, WOOOOWWW En lækker hest jeg har  Det fik jeg den anden dag  Min lækre irish cob vallak, Lux på 3½ år der lige viser sin lækre springteknik frem  Vis gerne billedét af din hest 
Vh Anja. <3 Med luxus ridedyret - Lux <3 <3 R.I.P Ozzie <3 2008-2010 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalalala |
|
|
Har jo en del heste. Men de billeder jeg lige kunne finde 
Vores hoppe på nu 6 år. Olynpias Darling Delaila Med hendes følle Blop fra sidste år. Min yngling. Vores 6 års hingst Marielunds Inc. Dark Design. Vores nu 4 års islænder, nu vallak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Billeder, der siger WOW! |
|
|
Hvor ser Lux bare skøn ud med sin kæmpe flagrende man!! Godt billede! Jeg kender godt følelsen, når man lige får fanget sin hest aller bedst, så man bare tænker WOW - og bliver en lille bitte smule mere forelsket!  I får lige et enkelt af Lenny og et af Dakar:
* Dakar - Knudsgaard * I hjertet gemt, men aldrig glemt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det er SÅ lækkert af ham søde ven ...  Jeg har så fået taget en fedt billede af Zahrah og jeg, som jeg bare elsker og syntes er BILLEDET... Det blev taget sommeren 2013 på årets varmeste dag... 
Zahrah Hamrah El Azraff..Hvorfor ride kopierne, når man kan få originalen? (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Det må helt klart være det her  Af min gamle hoppe, Nathi, må det helt klart være det her Hvil i fred smukke pegasus <3 Det er taget på hendes sidste dag. Billedet er taget af Simii Photography
- Sascha & Fame <3 In actis esto volucris!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fffffffffffff |
|
|
Smukke Lux  Kender det godt. Cashew 
You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Jep, det sker da. Men dette billede, slår langt de af dem jeg har. Hun er SÅ lækker på billedet!
Du må stå inde for det du får ud af livet, for der er ingen som går ud af livet i live
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min skønne islænder hoppe |
|
|
Min skønne islænder hoppe, som jeg valgte og sælge af to grunde. Hun er bygget meget kort i ryggen - og en saddel der passer hende, passede ikke mig. Jeg befandt mig ikke ok med min længde på hende. Hun er kommet til en petit rytter, der passer bedre til hende. Om jeg fortryder? Ja, men det var det rigtige valg for hende. Jeg købte hende et sted, hvor hun havde passet sig selv i en vild flok på 5. Hun blev bedøvet bare for at få grime på. Hun kom afsted herfra som den mest velopdragne hest, som det tog fem minutter og få i trailer. Jeg synes billederne viser den tillid, vi fik frem til hinanden.
Gå ud i verden min ven - jeg har sendt min engel i forvejen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxxxxxxxxx |
|
|
Skønt billed, han ser da ikke ud til at være helt dårlig til det spring  Elsker billedet her fordi det siger alt om min skønne dame og understreger hvem hun er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| smiler.. |
|
|
Det kender jeg godt, der er bare nogen billeder som lige indfanger det der "X Faktor" og som bare taler lige ind i hjertet på en  Dejlige billder i viser alle sammen, skønt og energi fyldt billede af Lux  og Lenny....for filan det er et fedt billede  Cashaw: pffittt  Nathi  jeg har mange billder jeg holder meget af, men i får lige et af hver af mine sorte stjerner, som gir mig den føelse som TS taler om. Brava og mig,elsker det billede, hun ser så skøn og glad ud Gilbert og mig fra i tirsdags,han ser lige så skøn ud som det føeltes
En rytter uden sin hest er kun et menneske, men en hest uden sin rytter er stadig en hest. "Buger" forever Blå Brava
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skønne billeder |
|
|
 Ihh hvor er det nogle skønne billeder i viser. Her er mit bidrag af Zetten.
Med venlig hilsen Mia F. Hvis du får ondt i øjnene af at drikke kaffe, så tag skeen op af koppen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skønne billeder |
|
|
sikke nogle dejlige billeder I har. Et af mine ynglings er dette - som efterhånden har en DEL år på bagen  tænk at de fylder 15 i år - begge to  Og nedenstående fordi vi den dag havde den feeedeste runde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Kender det alt for godt! Og sikke et fantastisk billede af Luxen  Mit yndlingsbillede jeg selv har taget er klart det her Men har også det her som en anden har taget (har vist været vist mange gange... )
Golden Fabia - Min stjerne Skovlys Alanta - Min smukke Golden Destiny 3.3.95-17.11.08 - Elsket og savnet <3 Undervisning tilbydes i Vendsyssel. Evt på Sindal Rideklub. Skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Mit bedste |
| Forfatter:  |
KiraHSN |
| Dato:  |
20-03-2014 10:17 |
|
Vi er totalt utjekkede og krøllede begge 2, men hold da fest en dejlig tur - Første gang i cordeo 
Selina Sød, sej & solid... Rosie, Apache & Thilda - I himlen er I gemt, men i hjertet aldrig glemt..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløjsa |
|
|
Super gode billeder af jeres muler, jeg har dette som bare er et af mine absolut yndlings billedér, af min smukke smukke dejlige traver pige 
Det gælder ikke om hvor mange dage vi er her..... Men om indholdet af de dage vi er her....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billedet.. |
|
|
Dette billede af min afdøde hoppe og hendes sidste føl. og dette af min skønne vallak.. Lene
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige billeder i viser |
|
|
Har ikke så mange af min føle bølle (som så bliver 2 år her lige om lidt og vel ikke helt er et føl mere ) men er ret glad for de her synes de viser hende godt og fremhæver hendes fordele 
Hilsen Signe med prinsesserne Karolina og Josephina og guldhesten Fanta
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billedet |
|
|
Jeg har disse billeder af mine to drenge 
Sagde Josephine Med sine to soulmates og guldklumper Maphard & Nuller <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Epirus |
|
|
Åååh det er svært når man har sådan en smuk parthest, og VIRKELIG mange billeder som mine skønne venner og familie har taget igennem årene. Men skal jeg vælge ét ud, så må det være dette på vej ud af dressurbanen i 2012. SMUKKE hest 
... Sofie Støjko - nu med stjernen Robiane-Elmbo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Sikke en masse skønne billeder  Og tak for ros til Luxen 
Vh Anja. <3 Med luxus ridedyret - Lux <3 <3 R.I.P Ozzie <3 2008-2010 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Luxen mf. |
|
|
Anja/ Jeg kan godt forstå at du er glad for det billede. Det er herligt at kikke på og man bliver i godt humør. Han er da forøvrigt ret velspringende. . Mit bedste hestebillede er nok et billede jeg tog for 15 - 18 år siden og altså før vi fik digital kamera. (dengang trykkede man ikke så mange gange på det samme motiv som vi gør i dag. ) Det var en Oktober morgen og jeg begav mig ned til sommerfolden for at hente hestene hjem. Men hvilken morgen! . Der var blik-stille, tågen lå tyk i bunden af bakkerne og træerne stod i deres smukkeste efterårs kulør. Det var så smukt at jeg lod hestene blive på folden en dag mere og næste morgen var jeg på afsted med kameraet. Dette magiske seneri forsvandt hurtigt i takt med at solen stod op, men skønne billeder fik jeg, måske især fordi hestene gik op i at være nogle søde modeller, de spurtede rundt med snude og hale lige i vejret. . Det bedst, hvis jeg skal vælge ét er nok dette af Søbo's Adriana som lige er løbet op på det højeste punkt på folden.. Ok, kvaliteten er bedre i virkeligheden, og så hjælper det nok også at hesten var ganske unik. . Følbilleder er jeg også rigtig glad for især disse OX hoppe og Pinto-araber føl, Harry.
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! . INGEN er rig nok til at miste en ven! . Ridevant Welsh Cob, 4 år/157 cm i stg. sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Dette er billedét for mig - Min hingst, Swoop og jeg, til min konfirmation, hvor han dukkede op som overraskelse ude foran kirken. Det siger alt om os to. 
Citat slut Bianca
"Do not mistake a goats beard for a fine stallions tail." Irish saying
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Årh ja det er så fantastisk når man for sådanne billeder, det betyder bare alt  det er nogle super dejlige billeder af super skønne og lækre heste der vises her i tråden  vi vi vil gerne være med, har jo også nogle heste og et par af dem er der et par billeder af, håber det går  Her ses min lækre RDH hoppe samme dag som jeg fik hende hjem sidste sommer, en anelse tynd, havde gået med føl ved siden, og tog det lyn hurtigt på igen  Igen min RDH hoppe, samme dag som hun ankom  Dette billed fik jeg af en tidligere ejer tilsendt af min smukke DH hoppe, og synes bare det er super godt <3 Min skønne hingste plag fra sidste år, efter DH hoppen og tailormade Attention bliver altid i godt humør af og se dette billed af ham  Min smukke DH hoppe igen, det er da sidste år, ca 3 uger før hun folede og fik hingsteføllet ovenfor  Afslutningsvis min dejlige RDH hoppe igen 
MVH Sarah Sørensen Hensas Horse Breeding Venter med spænding 2 føl i 2014 ! Smart hingste plag, f. 29/5-13 e. Tailormade Attention, ff Abanos og mf Rendezvous sælges !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine 3 basser |
|
|
^Her som 4 års efter en fantastik træning (Synes den viser den kærlighed vi har og stadig har til hinanden) ^Her til pony games træning, han ville meget gerne hjælpe <3 ^Første gang de mødte hinanden, de tre heste der betyder alt for mig Felix og mig til vores første rigtige springstævne, en andenplads og delt første plads, kunne ikke være mere stolt og elsker bare billedet <3 Det er så mine ynglings, kan simpelthen ikke vælge mellem dem da de hver har deres egene betydninger <3
Der er ingen der er perfekte, men alle er perfekte på deres egen måde  Nu med Irish cob vallakken Samson
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder |
|
|
SKØNNE billeder og SKØNNE heste! Min bedste billede af Faxa er dette - ELSKER hendes udtryk og den ro hun udstråler! Bedste billede af den lille vilde røde som var i totalt overskudshumør den dag  Trine (Faxa)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg har fået nyt "billedét" 
- Sascha & Fame <3 In actis esto volucris!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|