Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Løsspring
Forfatter: 
Dato:  25-02-2014 22:29

Jeg vil gerne vise en video af min skønne hest Lacour der løsspringer, da jeg selv blev enormt positiv over hvordan han reagerede på det..

Det skal siges at det er længe siden at han er blevet løssprunget og det er ikke noget vi har gjort ret mange gange, så blev simpelthen så glad for at han på den måde var med på legen

Video

Det skal også siges at han førhen når han er blevet løssprunget har været MEGET flad, man har nærmest skulle "jagte" ham med longepisken for at få ham frem til springet, men det var heldigvis ikke nødvendigt denne gang :) Sidste år fandt jeg ud af at han har for tætte torntappe i ryggen, og derfor fik han lagt blokader og vi lavede et genoptræningsprogram, og det har virkelig gjort en forskel, han er blevet så meget bedre i hans krop, hvilket jeg selvfølgelig også tror er hovedårsagen til at han nu har så meget nemmere ved det :)

I får også lige et billede fra vores første udendørsspring i år:

Billede

Hvis jeg så også lærer at se frem over springet og ikke glo ham i nakken så ender det måske også med at blive helt godt

Smid gerne en kommetar

Mvh. Matilde - den heldige ejer af jordens dejligste hest

4
0
Svar på denne tråd

Det ser godt ud
Forfatter: 
Dato:  25-02-2014 23:00

Det ser da rigtig fint ud.

Det er tydeligt at han forstår opgaven. Han ved at han skal rundt om stolpen nede i den anden ende, og så op ad løbegangen - så det er da bare det, han gør

Og dejligt at han har fået det godt i ryggen. På videoen kan man ikke se, at han har haft problemer.

Kh NinaSt

3
0
Svar på denne tråd

Løsspring
Forfatter: 
Dato:  26-02-2014 18:43

Hej Nina,

Tak for din kommentar

Han forstår nemlig opgaven og det er det, som jeg synes var så positivt, især da jeg synes at man tit ser heste som undviger at komme ind i løbegangen hvis de kan

Mvh. Matilde - den heldige ejer af jordens dejligste hest

0
0
Svar på denne tråd

Skønt!
Forfatter: 
Dato:  26-02-2014 22:04

Dejlig video - og fedt at han er blevet fin i ryggen igen.

Min hoppe har været i samme forløb og er nu også i gang med genoptræning med positivt resultat.

Vh Maria

Med smukke Harmonie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider