Om 10 dage bliver vores "lille" Amber 9 mdr., og hold da op hvor er der sket meget i mellemtiden.
Som 6 mdrs begyndte hun at blive mørk om øjnene, og det er kun blevet mørkere med tiden. Dog er hun nu samtidig ved at blive lys lige rundt om øjnene, samt hendes mule er blevet pink istedet for mørk.
Vi endte med at få hende farvetestet, fordi vi troede at hun var baseret på sortbrun, istedet for brun, men testen kom tilbage negativ, så har ingen idé om hvordan hun ser ud om 3-4 mdr.
Elsker føllefarver det første år. Det er så spændende at se hvordan de udvikler sig. Og fra at have siddet og savlet over I mange andres føllebøvser, har jeg endelig mit eget...Undskyld - vores eget
...føl, hvilket kun gør udviklingen endnu mere spændende.
Da vi så (langt om længe) fik den første sne, her i slutningen af januar, var Ambers øjne, som ellers var skiftet til hazel (hun blev født med blå øjne), pludselig blå igen. Det synes jeg var lidt spøjst, da farvede øjne ikke burde kunne manipuleres så stærkt af omgivelserne. Så nu tror jeg de er grå, og tager farve af omgivelserne.
Men her er et billede jeg lavede til samligning.
^^ Til højre: 3 mdr. - Til venstre: 8 mdr.:
Og så kommer der lidt snebilleder. Som I kan se, har vi ikke haft megte, men disse er fra da vi havde mest. Det holdt en uge, så det har været en ret trist vinter.
Man kan nærmest høre hendes "Naa na na naa naaa!"
Jep, lege med fotografen - Dét er skægt 
Og så lige en gallegop tur...
Flatwalk kan vi også. Atta girl. Show-off for fotografen.
Og selvfølgelig skal der også poseres.
Fra siden også - En anelse højrøvet måske?
Og så mere show-off...
Pearl i alverdens mudderfarver 
Headshot, hvor overskriften falder ind - "I'm catwoman - Meow"
Og til sidst, til samligning med øjenfarven på de andre billeder, er her et billede af hvordan hendes øjne så ud to dage efter, da sneen var væk.
Idag havde Amber smed for 6. gang, og hun havde rigtig fine ben og hove, og så stod hun pænt, som altid. Hun niblede lidt i smedens jakke - og hår
- men samlignet med Ruby, vores shetti, som bukkede, sparkede, stejlede og bed, så var hun et pragteksemplar.
Der er dog lang vej til Pearl, som stod løs uden tov, eller at blive holdt (lidt blær skal der være plads til
)
Men alt i alt går det godt. Det lille muldyr er sød, kærlig og elskværdig, og glææder mig sådan til at kunne bruge en masse tid med hende, her til sommer.