Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Championatsvindere i dressur 2013
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 15:41

Det var hvad Faurshøjs Grace og jeg blev i Tylstrup Rideklub.

Jeg købte Grace i Marts 2013, men nåede kun at have hende i små 3 mdr. før at hun desværre blev skadet pga. en menneskelig fejl, som jeg af hensyn til vedkommende ikke ønsker at komme yderligere ind på.

Grace har nu stået stille i 9 mdr. og skal i sidste kontrolscanning her d. 4 Marts. Der håber jeg at få grønt lys for genoptræning.

De få stævner vi nåede at komme til gav os alligevel nok point til at vinde Tylstrup rideklubs Championatliste i dressur for hest. Vi nåede at have 12 starter og med placeringer i hver eneste gav det nok point til 1. pladsen.

Vi fik taget nogle super dejlige billeder af hende, som jeg gerne vil dele med jer:-)

Jeg har nemlig verdens sejeste krikke, der på trods af 9 mdr. pause var lige til at sadle op og skridte ind til klapsalver og i følge Grace "hestespisende" rozetter:-)

Man kunne tydeligt mærke på hende at det var noget hun nød:-)

Her er billederne af Min "Amazing" Grace!!! Verdens bedste kammerat!

Billede

øhhh... Mor....? den der Rossette kan du godt glemme alt om at jeg skal have på... 15 år gammel og jeg lærer det aldrig!!!!

Billede

Ok, du gamle... så må de sidde på mig!! men æresbåndet kunne du dog trods alt overtales til:-)

Billede

Billede

Mums.. blomster...! dem skal jeg da have lov at smage, nu hvor jeg selv har vundet dem:-)

Billede

Her sammen med de 2 andre vindere i henholdvis Championatslisten i spring og i dressur for pony og hest:-)

Billede

en lidt betuttet Grace, der lige beroliges lidt mens de 2 andre for lov at ride æresrunde.

Billede

En meget stolt hesteejer:-)

Billede

Tak fordi i så med:-)

31
0
Svar på denne tråd

Tillykke !!
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 16:06

Tillykke ! :-)

Jeg har savnet dine indlæg med dig og Grace - men det giver jo mening hvorfor der har været så stille. :-(

Håber I får grønt lys til, at starte op igen! Andet er næsten ikke til at bære. Jeg synes godt nok du har været ramt at modgang på hestefronten.

\\ Pernille

2
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 16:32

Hvor er hun da bare SKØN og Køn :-)

Jeg havde egentligt også tænkt, om i var i trænings hi eller hvor pokker i var.

Jeg håber i snart kan komme igang.

Stort tillykke med klub championatet.

Rytter af konetypen

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 16:36

Ej, hvor er hun bare fin! Stort tillykke med det!

Iøvrigt fede rosetter ;-D

0
0
Svar på denne tråd

Mclegffkdmf
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 20:48

Hvor gammel er hun? Jeg kendte nemlig engang en rød Grace der ligner hende du har dig der :)

Ejeren af 2 skønheder

Marco

&

Diablo DG

"If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong"

- Pat Parelli

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 21:54

Så var det derfor du har været så stille herinde.... Og hvor fint i vandt den titel trods alt, ser frem til at se mere til jer igen!

*Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

*Man skal aldrig gå ned på udstyr!*

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 22:05

Jeg håber godt nok også at hun kommer sig... Jeg kan ikke bære at skulle miste endnu en hest...

År 2013 var bare ikke mit år!

først bliver Grace skadet, så falder den hest jeg rider for en avler gennem en rist, og sidder fast. Heldigvis intet alvorligt, men det gjorde alligevel at den måtte have en pause på 3 mdr. Så fik jeg en ny op fra samme avler og så da stormen Bodil raser, panikker hesten og får sparket benet gennem tremmerne og må skæres fri med en vinkelsliber.

suk.... Men nu har jeg bestemt at 2014 er mit år!!

Så nu håber jeg at jeg kan komme med flere positive opdateringer i fremtiden.

min hest hedder Faurhøjs Grace, hun er 15 år, er fra Tinglev og har tidligere gået PSG og har været redet af Pernille Frandsen og Jeanett Petersen:-)

5
0
Svar på denne tråd

Lædåmdæ
Forfatter: 
Dato:  11-02-2014 22:26

Jepsen så er de hende jeg kender.. Synes hun så bekendt ud :) dengang jeg kendte hende red Pernille hende. Hun holder sig godt :)

Ejeren af 2 skønheder

Marco

&

Diablo DG

"If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong"

- Pat Parelli

0
0
Svar på denne tråd

tillykke
Forfatter: 
Dato:  12-02-2014 16:33

med titlen!!

og sejt på så få starter!

Selv vandt jeg også dressur championatet i min rideklub, Madame blev skadet marts 12, og red første stævne siden skade i marts 2013, i september red vi vores difinitivt sidste stævne da Madame blev erklæret uegnet som ridehest, af både dyrlæge og forsikring.

Vi fik i 2013 sløjfer i alt fra LC1-LA1 og nåede at vinde "danmarksmesterskabet" i teamcup..

Billede

sløjferne fra 2013

Billede

fra august 10 - september 13 med 1½ år samlet med skader.

Krydser fingre for godt nyt me din smukke hest!

Mvh Kathrine

www.facebook.com/kathrineoghopperne

Dinna (1983 - 12/12/13) - Altid elsket og savnet!
Vestergårdens Madame(2001)- skovturs mule

Sorte Sara (2010) -hyggehest

Pandora á Fenris (2009)-ny stjerne

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider