Det var hvad Faurshøjs Grace og jeg blev i Tylstrup Rideklub.
Jeg købte Grace i Marts 2013, men nåede kun at have hende i små 3 mdr. før at hun desværre blev skadet pga. en menneskelig fejl, som jeg af hensyn til vedkommende ikke ønsker at komme yderligere ind på.
Grace har nu stået stille i 9 mdr. og skal i sidste kontrolscanning her d. 4 Marts. Der håber jeg at få grønt lys for genoptræning.
De få stævner vi nåede at komme til gav os alligevel nok point til at vinde Tylstrup rideklubs Championatliste i dressur for hest. Vi nåede at have 12 starter og med placeringer i hver eneste gav det nok point til 1. pladsen.
Vi fik taget nogle super dejlige billeder af hende, som jeg gerne vil dele med jer:-)
Jeg har nemlig verdens sejeste krikke, der på trods af 9 mdr. pause var lige til at sadle op og skridte ind til klapsalver og i følge Grace "hestespisende" rozetter:-)
Man kunne tydeligt mærke på hende at det var noget hun nød:-)
Her er billederne af Min "Amazing" Grace!!! Verdens bedste kammerat!
øhhh... Mor....? den der Rossette kan du godt glemme alt om at jeg skal have på... 15 år gammel og jeg lærer det aldrig!!!!
Ok, du gamle... så må de sidde på mig!! men æresbåndet kunne du dog trods alt overtales til:-)
Mums.. blomster...! dem skal jeg da have lov at smage, nu hvor jeg selv har vundet dem:-)
Her sammen med de 2 andre vindere i henholdvis Championatslisten i spring og i dressur for pony og hest:-)
en lidt betuttet Grace, der lige beroliges lidt mens de 2 andre for lov at ride æresrunde.
En meget stolt hesteejer:-)
Tak fordi i så med:-)