Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Endnu et stævne
Forfatter: 
Dato:  02-02-2014 18:28

Lørdag var det tid for endnu et stævne med skønne Dusty og min datter Timian. Ugen inden havde vi begge været syge (hun mere end mig) og det var begrænset hvor meget/koncentreret han var blevet redet. Han havde selvfølgelig været ude hver dag og med tanke for, at vi ingen forventninger havde og at hun jo kunne nøjes med at springe de første par spring, satte vi kursen mod Silkeborg Rideklub lørdag morgen.

Dusty var som sædvanlig en engel. Står pænt bundet til bagsmækken på traileren, rører ikke en hov selv om vi med lynets hast sadler op (det er ikke sådan at fare vild på vejen), og går så med sin lille rytter ind i en totalt fremmed hal uden at vifte med et øre.

Flinke mennesker gik med ham både til LD og LC (Tak!) og vi fik gået bane, barnet op igen og så et par opvarmningsspring. Afslappet pony og barn selvom jeg inde fra midten syntes opvarmningen mindede mest om kaos. Men de er nu seje de små ponybørn og fik reddet det meste.

Så kom de på banen og kære skønne Dusty travede hele LD banen igennem uden at røre en bom og med stor ro og overblik. Moren fik desværre ikke filmet, men tadaaa...

Billede

Så er det jo svært at være andet end tilfreds. Vi gik en tur rundt i området mens klassen blev færdig og banen gjort klar til LC.

Efter banegennemgang tog hun endnu et par spring og så var det LC. Ro og hvis han vil galopere så lad ham bare flyde i galop, var moderens vise ord. Huhej ind på banen og startsignalet blev givet.

Video

Jeg mangler starten men, han gik i galop til det 3. spring og så fortsatte de ellers. Han hiver i hende lige inden spring nummer 4, men uden rigtig at mene det og ellers havde de en rigtig fin runde på det niveau de nu er. Det går stadig lidt for hurtigt mellem 4 og 5 (langsiden), men syntes hun får mere styr på ham rundt i svinget til 6'eren. Og igen...

Billede

Super glad og stolt pige. Lang vej endnu, jovist, men jeg tror det er den rigtige vej :)

Nå ja... Hun har lavet den her side www.facebook.com/ TimianogDusty?fref=ts og kan ikke forstå der ikke er flere der liker den ... Så hvis I vil gøre en lille pige glad. Der er intet at vinde og I lærer med garanti heller ikke noget derinde. Men hun er så stolt af sin pony

Tak fordi I læste med.

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

11
0
Svar på denne tråd

Dejlig pony :)
Forfatter: 
Dato:  02-02-2014 19:01

Dejlig pony din datter har fået :) Og sikke et fint stævne.

Jeg har været inde på facebook og synes godt om hendes side - selvfølgelig er hun stolt af sin pony - med god grund! :)

Hilsen Celia

Sieze the day!

Hellere fortryde noget man gjorde, end noget man aldrig fik gjort.

1
0
Svar på denne tråd

Hvor fint....
Forfatter: 
Dato:  02-02-2014 19:45

Sikke flot ekvipage og fine resultater :-).

Mvh charlotte

0
0
Svar på denne tråd

hephey
Forfatter: 
Dato:  02-02-2014 21:01

ganske fin tur, fra de 2... de skal nok blive et endnu sejere par med tiden.... :-)

hun har fået et like med her fra

Carina Overgaard... Militaryrytter

Change the voices, in your head
Make them like you, instead

www.bricksite.com/ fredericiahesteklip

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak :)
Forfatter: 
Dato:  03-02-2014 09:06

Hvor er I bare søde :) Hun blev så glad, da hun opdagede der var kommet flere.

Han var træt i går og hun red ham kun let. Men han trak ikke i hende, så mon ikke det skyldes han bliver lidt for frisk i galoppen de andre dage, hvor de ikke har kunnet løbe så meget på de frosne/mudrede folde. Det håber jeg :)

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-02-2014 00:01

Sej ekvipage, det ser rigtig fint ud:-) har også været en tur forbi facebook:-)

Mvh Naja

Smart velgående 1'er pony

4 år, cool og nem sælges

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-02-2014 00:36

Har selvfølgelig liket hendes side, hvor er de søde sammen :)

*Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"19/1: Holmer søger mødestabil rytter et par gange om ugen, send pb"

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider