Lørdag var det tid for endnu et stævne med skønne Dusty og min datter Timian. Ugen inden havde vi begge været syge (hun mere end mig) og det var begrænset hvor meget/koncentreret han var blevet redet. Han havde selvfølgelig været ude hver dag og med tanke for, at vi ingen forventninger havde og at hun jo kunne nøjes med at springe de første par spring, satte vi kursen mod Silkeborg Rideklub lørdag morgen.
Dusty var som sædvanlig en engel. Står pænt bundet til bagsmækken på traileren, rører ikke en hov selv om vi med lynets hast sadler op (det er ikke sådan at fare vild på vejen), og går så med sin lille rytter ind i en totalt fremmed hal uden at vifte med et øre. 
Flinke mennesker gik med ham både til LD og LC (Tak!) og vi fik gået bane, barnet op igen og så et par opvarmningsspring. Afslappet pony og barn selvom jeg inde fra midten syntes opvarmningen mindede mest om kaos. Men de er nu seje de små ponybørn og fik reddet det meste.
Så kom de på banen og kære skønne Dusty travede hele LD banen igennem uden at røre en bom og med stor ro og overblik. Moren fik desværre ikke filmet, men tadaaa...
Så er det jo svært at være andet end tilfreds. Vi gik en tur rundt i området mens klassen blev færdig og banen gjort klar til LC.
Efter banegennemgang tog hun endnu et par spring og så var det LC. Ro og hvis han vil galopere så lad ham bare flyde i galop, var moderens vise ord. Huhej ind på banen og startsignalet blev givet.
Jeg mangler starten men, han gik i galop til det 3. spring og så fortsatte de ellers. Han hiver i hende lige inden spring nummer 4, men uden rigtig at mene det og ellers havde de en rigtig fin runde på det niveau de nu er. Det går stadig lidt for hurtigt mellem 4 og 5 (langsiden), men syntes hun får mere styr på ham rundt i svinget til 6'eren. Og igen...
Super glad og stolt pige. Lang vej endnu, jovist, men jeg tror det er den rigtige vej 
Nå ja... Hun har lavet den her side www.facebook.com/ TimianogDusty?fref=ts og kan ikke forstå der ikke er flere der liker den
... Så hvis I vil gøre en lille pige glad. Der er intet at vinde og I lærer med garanti heller ikke noget derinde. Men hun er så stolt af sin pony 
Tak fordi I læste med.