Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

hjææælp, jeg er nøgen!
Forfatter: 
Dato:  07-01-2014 07:27

ja, Hjalte blev klippet i forgårs...

han havde fået nogle knopper på halsen, og nogen meget mystiske sår rundt omkring på kroppen (bare rolig, ikke store og bliver selvfølgelig behandlet...)

han stod som sædvanligt helt stille på trods af at den klipper vi havde lånt larmede helt afsindigt ( )

men det endte med det her:

Billede

på dette billede kan man rigtigt se farveforskellen:

Billede

så jeg er nu ejer af et stk. flødefarvet pony-hest.... :P

bagefter blev han væk:

Billede

men jeg fandt ham heldigvis igen, og han fik et andet dækken på...

(der skal lige en bringeforlænger i det her.. det er rigeligt langt, men halsen er simpelthen for stor til at være i det )

god dag til jer derude.

nu med gule Hjalte Tidselbjerg

men savner min røde basse Apache

og husk så lige de tre fingre der peger mod dig selv, når du peger på andre!

6
0
Svar på denne tråd

hej hej.
Forfatter: 
Dato:  07-01-2014 09:03

Hej Kathrine,nyder dine tråde med din super smukke gule,er lidt hemmelig forelsket i den race Hvis du bliver træt af ham,sender du ham bare hjem til mig Mange hilsen fra Lotte.

Min soulmate Vestergårdens Valentino.

0
0
Svar på denne tråd

Så fin han er!
Forfatter: 
Dato:  07-01-2014 09:04

Dejligt at han er så cool! . og så skønt et udtryk han har. .

Godt nok vil jeg nødig klippe mine heste, Men så slipper jeg også for at frygte deres reaktion på klipperen. .

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

INGEN er rig nok til at miste en ven!

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-01-2014 09:13

hihi Charlotte - det skal jeg huske - selvom jeg absolut ikke har planer om at sende ham nogen steder hen ;)

anette:

jeg havde egentlig heller ikke planlagt at klippe ham igen (han er klippet 1 gang før denne vinter), men da han begyndte at få knopper og sår, så valgte jeg at gøre det for at se om det var fordi pelsen var for tæt... det tyder det på, da knopperne allerede var næsten væk igår (han blev klippet i forgårs)

han er heldigvis cool med alt hvad der foregår omkring ham, så det er heldigvis nemt med ham...

1
0
Svar på denne tråd

Prøv en Ferrai
Forfatter: 
Dato:  07-01-2014 09:29

Skønt med en cool hest!

Hvis du så prøver en af den helt modsatte slags så vil du nyde din kloge, fornuftige og rolige hest endnu mere. .

Jeg er i gang med at tilride to ungheste. Den ene snart 6 år og den anden bliver 4 år i år. Her er det den unge (som er indkøbt) der er den cool og som hviler i sig selv og den "gamle" hjemmeavlede, der er mistænksomme og 'nervøs'... Trods han har haft meget træning under hele opvæksten og hans forældre er søde og cool heste... .

Avl er ikke altid hvad avl, bør være. .

Glæder mig til at se flere billeder af Hjalte.

~ Anette

Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet!

INGEN er rig nok til at miste en ven!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-01-2014 10:37

Hvor er han bare sej

Det er da det mest naturlige i verden at blive klippet, er det ik? Så hvorfor dog hidse sig op over så lidt

Godt at høre de næsten allerede er væk, nogen gange har man lov til at være heldig

*Mine drenge bor i paradiset hos http://www.teamholmer.dk*

Lykkelig ejet af Klitgaards Mr. Big OG Klitgaards Maximilian :)

"Man skal ikke gå ned på udstyr"

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-01-2014 20:07

anette - du kan tro jeg værdsætter ham... jeg HAR nemlig haft en der ikke bare var rødhåret i pelsen men også af sind... jeg fik vænnet den gamle til det meste, men det skulle godt nok tit opfriskes hvorfor det nu lige var at vi ikke var bange for det og det..

heldigvis skal jeg slet ikke tage stilling til den slags pjat med flødedyret :D

Jeanette:

jo det er vældig naturligt - sågar dejligt! Hjalte stod indtil flere gange med hovedet heeelt nede ved jorden og mullede løs med sin mule...jow jow... det ser man ikke så tit når man står med en klipper der kan få selv døde mennesker til at sætte sig op og spørge om vi kan få noget ro...

og ja jeg var vist meget heldig med knopperne.. sårene er også på retræte, så jeg ved ikke hvad det har været, men luft har i hvert fald hjulpet!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider