|
|
| barriererytter når det er bedst..... |
|
|
ja i skal altså ikke snydes for et godt grin... her er verdens mest engagerede barriere-rytter  hi hi hi... www.hippson.se/hippson-tv/favorit-i- repris-vm-i-engagerad.htm aldrig har jeg da set en mand skabe sig i det omgang 
nu med gule Hjalte Tidselbjerg men savner min røde basse Apache og husk så lige de tre fingre der peger mod dig selv, når du peger på andre!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
AnjaPrice |
| Dato:  |
06-01-2014 08:20 |
|
Åh nej dog... han hopper endda med når hesten hopper 
"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.
ATTEN'ZION
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsada |
|
|
Jeg ELSKER at manden i den røde trøje i baggrunden virkelig FORSØGER at lade være med at kigge og grine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ha ha ha ha ha.... |
| Forfatter:  |
inger christensen |
| Dato:  |
06-01-2014 11:02 |
|
Det der, det er da bare herligt...
IMC nu med ny PROP. SORT HAVRE SÆLGES 4370 ST.MERLØSE
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hihi..... |
|
|
Åhh hvor er det herligt 
Hilsen Signe Med trunterne Tartans Ronja & Tranegildes Joy Nej - Jeg bliver aldrig for stor til en shetlandspony!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ååh, det var lige hvad jeg trængte til, sådan en grå og regnfuld vintereftermiddag.
Hvor er han bare herlig. Selvom det kunne se ud som om han godt kunne have ADHD eller lignende, så synes jeg det er fedt at han er så engageret i sit barns sport. Stor til ham!
Mvh. Lykke Proud owner of: Pearl & Amber Tennessee Walking Horse *NU MED TWH FØL* *If love alone could have saved you, you never would have died* R.I.P Dixie!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jjjjjjj |
|
|
Ja vidste man ikke hvilken anledning det var, ville man tro han var idiot.... Det heller jeg nu alligevel lidt til
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| forældre |
|
|
"Pony"forældre når de er bedst!!  Ej, har nu svært ved at tro han virkelig er så slem og det ikke er for sjov.. - men på den anden side er han jo amerikaner...
Mvh Stinne c",) Hest tages i ridning, uddannelse og kommision. Kontakt for nærmere info... At ville skaber evnen til at kunne.....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahahaha |
|
|
Hahaha! Ved da godt nok ikke lige hvad han ligner.. Man er hvertfald nødt til at forstå sammnhængen, ellers kunne man godt mistolke ham lidt.... 
Ejeren af 2 skønheder Marco & Diablo DG "If your horse says no, you either asked the wrong question, or asked the question wrong" - Pat Parelli
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ts....... |
|
|
Min første tanke, var også, at det er USA, når det er bedst...  Dejlig "heste-far", som virkelig er på pletten, når det gælder, måske skulle han ha' været med på banen ?... (han ser da ud til, at ha' energi til det) Skønt klip... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sjove mand |
|
|
Hahahaha Han er mega grineren  Jeg ville nu ikke kunne lade være med at grine, hvis jeg så det i virkeligheden  Gerne flere af den slags forældre til stævnepladseren, så det ikke er alt det snobberi 
Sagde Berit:) Den lykkelige ejer af den plette pony Winnetou  en vallak skal du fortælle en hingst skal du spørge en hoppe skal du diskutere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skabe sig... øh. |
|
|
Kathrine / Jeg vil ikke sige han skaber sig, men lever sig 100% ind i sporten. . Hvordan falder man lige over sådan et klip.. . (vil se mer'!) . Tak for godt grin. Især (ca. 3 min. inde) der hvor der står en flot skimmel ved siden af ham og de begge står og "spjætter" synkront, da bliver det da helt perfekt! . Selvom der er klippet i det, så er det tydeligvis en ret erfaren 'pony-far' eller træner. Har i bemærket, at han rider på både ét og to galop spring? . De første mange år, måtte jeg da bruge tre! MED pony! .
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! INGEN er rig nok til at miste en ven!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ha ha ha.... |
|
|
Han er godt nok engareret og har meget stor indlevningsevne  Lidt synd at de har valgt at vise det samme klip flere gange i træk.... Det bliver liiiiidt trivielt i godt og vel 4 minutter....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jeg var nok krympet sammen UNDER sadlen, brugt hesten som dækcover og var smuttet MEGET langt væk hvis det var min far som skabte sig så tosset  Han er da for pinlig ... men hylende morsom hvis man ikke skal kendes ved ham bagefter. 
Men hvorfor si'r du det ik', som det er?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|