Jeg har det samme kamera som dig og jeg er faktisk utrolig glad for det, er meget overrasket over hvor gode billeder det kan tage hvis man får indstillet det korrekt 
Kaninen i haven fra i sommers. Overskyet vejr, men dagslys.
Solskin i haven i dagslys - af en brumbasse 
Ridehus billede af vores ridehus - dressurtræning med hesten (det er dog ikke mig der har taget billedet da jeg sidder på hesten, men med mit kamera) Det står bare på alm. auto sport - dagslys, overskyet.
Dette billede udendørs af en sort araber er taget i aftensolen, en sen eftermiddag. Solen er tæt på at gå ned hvilken giver en sej effekt til en sort hest.
Det smame her - nogle gange KAN modlys altså bruges og så bliver billedet lidt eventyr agtigt. Taget med 400 i ISO og 1800 i lukkertid
Dette billede er taget på høj sommerdag af en hvid hest. Også lidt en udfordring da solen godt kan blænde lidt i, med en hvid hest. Men det lykkedes okay. Det er det første hestebillede jeg rigtig tog med kameraet da jeg fik det. Den er taget med 200 i ISO og 2000 i lukkertid
Ponyen i eftermiddags sol en varm sommerdag
Den er taget på indstillingen TV med 400 i ISO og 2000 i lukkertid
Sidst men ikke mindst - et springbillede en overskyet efterårs dag. Også her blot sat på auto på sport med mit kamera.