Jeg var så heldig at min rumbo fra efterskolen besluttede sig for at tilbringe weekenden hos mig - endnu heldigere for mig, er at min rumbo er en super dygtig fotograf, så jeg er blevet beriget med SÅ mange super gode billeder af min prinsesse! 
Så jeg tænkte at jeg lige ville dele nogle (ender nok med at blive en del) herinde - synes simpelthen hun har den mest fantastiske udstråling, men det skal jeg vel synes 
Først var vi ude og gå en tur lørdag eftermiddag, vi ville have været inde i skoven og tage billeder, men der var simpelthen så mange væltede træer at det halve kunne være nok ... Klager dog ikke over alternativet!!
Om aften skulle vi til springtræning - og selvfølgelig skulle min rumbo da også med og tage billeder der! Hvilket jeg er super glad for, for det er lidt sjovere at have springbilleder af sin springhest, end dressurbilleder
I dag havde vi så besluttet os for at tage tidligere afsted og ride ned i skoven, da vi så kunne komme ind hvor der ikke var væltede træer. Det opgav vi dog også, og besluttede os for at ride på marken i stedet - hvilket vi selvfølgelig har spurgt om lov til

.
Chantell var egentlig meget rolig, indtil min venindes pony blev hidsig, så var det hun fandt sin indre fuldblodshest frem - og så fik min veninde nogle helt fantastiske billeder hvor hun fik lov til at strække ud for fulde gardiner 
Håber i har haft en ligeså god weekend som jeg har

.