Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Christmas show WU + "året der gik"
Forfatter: 
Dato:  19-12-2013 08:56

Jeg vil forsøge at fatte mig i korthed

d. 28 november i år drog Isabella og jeg til Vilhelmsborg for at ride Christmas Show Warm up...

Jeg havde haft MANGE overvejelser om om jeg overhovedet skulle tage afsted - da jeg stadig døjer noget med nerver når jeg springer..

Men HELDIGVIS havde jeg en kæreste som insisterede på at jeg tog afsted... For jeg havde verdens sejeste hest der nede

Dobbelt nul i LB* og en 7 plads ud af 57!!

I LB** der havde jeg nærmest givet op på forhånd.. LB** har hele året været noget jeg har undgået - eftersom jeg blev disket i LB** der nede sidste år og til et andet stævne i december sidste år også - rent og skært pga nerver (og isabella er så følsom)...

Men vi kom, vi så og jeg sejrede over nerverne!! Vi fik vores hidtil bedste LB** med kun en enkelt bom.. Og det til trods for at jeg ikke troede vi kom igennem, da vi havde haft en del problemer på opvarmningen med stop osv (der skete vidst for meget på opvarmningen, med for mange heste osv, til at Isabella kunne kapere det i hendes lille hovede)...

Men VIDEO:

www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/328269- isabella___christmas_s...rm_up_2013

Billede

Og til sidst har jeg mixet en lille "året der gik" video - med klips af de største af vores ridemæssige oplevelser fra i år...

Det har simpelthen været et fantastisk år - og jeg har svært ved at tro at nogle år kan hamle sig op med dette...

Har haft min prinsesse i 8 år!!

Og i år er vi flyttet på egendom og har hestene hjemme... Nøøøøj hvor jeg dog nyder det

VIDEO:

www.hestegalleri.dk/video/ diverse_hest/329772- aaret_der_gik___isabella

Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

8
1
Svar på denne tråd

så seje
Forfatter: 
Dato:  19-12-2013 09:34

Jeg skriver normalt ikke i trådene herinde, men følger altid med herinde :)

Jeg har også skrevet på din video fra Christmas show WU :)

Jeg synes i er superseje, også bare det at rider hende til sådan et stævne i hackamore :)

Forsæt den gode stil :) Det kan være vi ses til et military stævner på Sønderskov i Åbenrå til sommer ;)

Sagde Berit:)

Den lykkelige ejer af den plette pony Winnetou :D

en vallak skal du fortælle
en hingst skal du spørge

en hoppe skal du diskutere.

1
0
Svar på denne tråd

hejsada
Forfatter: 
Dato:  19-12-2013 09:38

Tusind tak for kommentaren :D

Jah jeg ved ikke hvad der er med mig og isabella med den hackamore.. Det er som om så snart den kommer på, så får vi super kræfter som vi ikke har når vi har bid på

Forsøger stadig at knække koden til at få hende til at fungere med bid - det skal jeg jo bruge hvis hun skal rende military igen næste år

Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  19-12-2013 10:06

Sad lidt og tænkte om de ikke skulle have sat de spring lidt højere - det ser da alt for nemt ud ;)

Godt klaret :)

1
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  19-12-2013 12:38

He he uha nej helst ikke Synes det er rigelig med de 105 og 110 cm ha ha

Måske mit mod en dag rækker til lidt højere.. Men målet og drømme har egentlig aldrig været højere end LB spring

Tusind tak for kommentaren <3

0
0
Svar på denne tråd

Sejt gået...
Forfatter: 
Dato:  19-12-2013 16:01

Sejt gået, når stævnenerverne driller, så at ride sådan et godt resultat hjem.

Tillykke.

mvh Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  19-12-2013 19:56

Tusind tak :D

Det er som sådan ikke stævne nerver.. Det er en generel frygt jeg har døjet med det sidste års tid, så snart springene kom op over 100 cm...

Men jeg er blevet hjulpet godt på vej med noget blomster medicin

0
0
Svar på denne tråd

blomstermedicin
Forfatter: 
Dato:  20-12-2013 23:00

Hej Isabella,

Super flot redet - må man spørge til hvilken slags blomstermedicin, der har hjulpet dig ? Jeg kender nemlig selv alt til de dumme stævnenerver

Vh lilliam

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  21-12-2013 00:08

Jada

Jeg var et smut hos Tove Nielsen fra http://www.naturgaarden.dk og hun kunne "måle sig frem" til hvilke blomster medicin jeg havde behov for..

Jeg døjer ikke med stævne nerver - men døjer med frygt for at springe højt Eller - højere end 100 cm - og det er svært at ride stævner når man er udklasset af alt under 100 cm

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider