Jeg vil forsøge at fatte mig i korthed 
d. 28 november i år drog Isabella og jeg til Vilhelmsborg for at ride Christmas Show Warm up...
Jeg havde haft MANGE overvejelser om om jeg overhovedet skulle tage afsted - da jeg stadig døjer noget med nerver når jeg springer..
Men HELDIGVIS havde jeg en kæreste som insisterede på at jeg tog afsted... For jeg havde verdens sejeste hest der nede 
Dobbelt nul i LB* og en 7 plads ud af 57!!
I LB** der havde jeg nærmest givet op på forhånd.. LB** har hele året været noget jeg har undgået - eftersom jeg blev disket i LB** der nede sidste år og til et andet stævne i december sidste år også - rent og skært pga nerver (og isabella er så følsom)...
Men vi kom, vi så og jeg sejrede over nerverne!! Vi fik vores hidtil bedste LB** med kun en enkelt bom.. Og det til trods for at jeg ikke troede vi kom igennem, da vi havde haft en del problemer på opvarmningen med stop osv (der skete vidst for meget på opvarmningen, med for mange heste osv, til at Isabella kunne kapere det i hendes lille hovede)...
Men VIDEO:
www.hestegalleri.dk/video/ staevner_og_loeb/328269- isabella___christmas_s...rm_up_2013
Og til sidst har jeg mixet en lille "året der gik" video - med klips af de største af vores ridemæssige oplevelser fra i år...
Det har simpelthen været et fantastisk år - og jeg har svært ved at tro at nogle år kan hamle sig op med dette...
Har haft min prinsesse i 8 år!!
Og i år er vi flyttet på egendom og har hestene hjemme... Nøøøøj hvor jeg dog nyder det 
VIDEO:
www.hestegalleri.dk/video/ diverse_hest/329772- aaret_der_gik___isabella