Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

Klubmesterskab - 2.plads
Forfatter: 
Dato:  17-11-2013 17:34

I går og i dag blev der afholdt klubmesterskab for rideklubben Hjallerup rideklub, hvor jeg til dagligt rider undervisning, så der skulle vi selvfølgelig være med :-)
Vi red i går en opvarmningsklasse i LB2** med en enkelt bom som var 100 % min fejl.

I dag stod den så på mesterskabet. Jeg havde ingen forventninger i og med jeg her det sidste stykke tid har været noget "højdeskræk" og syntes Lb2** var SÅ højt, og i dag vidste jeg, at hvis vi var nul var det LA2** omspringning, så faktisk håbede jeg lidt hun fik en bom ;)
Det gjorde hun så ikke, vi var nul hvor hun reder mig for vildt på sidste spring, virkelig den sødeste hest i hele verden <3. Så måtte jeg jo ride den her LA2** omspringning, og jeg var ved at dø af skræk. Men da jeg først kom igang kom hele modet bare, og vi fik en fantastisk tur med et enkelt ærgerligt nedslag som kostede os 1. pladsen, men vi red os sikkert ind på en 2. plads som jeg er SUPER stolt over! :-D
Hvis I har lyst til at se video, er denne her:

www.youtube.com/ watch?v=kxH59Y5HRyg&fe...e=youtu.be

Billede

Nu har jeg virkelig fået blod på tanden og har valgt at melde til i LB2** og LA1* i Hjørring d. 8. december. og jeg glæder mig :-D

- Følg din mavefornemmelse, det betaler sig!

Alantic WJ <3

6
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  19-11-2013 09:29

Hov, det er da gået min næse forbi, at det gik så godt med jer!

Tillykke, med det flotte resultat

Mvh. Rose fra stalden

"I am the Bad Wolf. I create myself. I take the words, I scatter them in time and space. A message to lead myself here."

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum
Forfatter: 
Dato:  19-11-2013 09:33

Tusind tak, er også super glad for det. Hun var en stjerne :-)

Alantic WJ <3

0
0
Svar på denne tråd

Hejsada
Forfatter: 
Dato:  19-11-2013 10:14

mange gange tillykke med din flotte 2 plads :D

Kender følelsen af at LB** er højt..! Tager hatten af for at du sprang den LA omhop :P

Ejer af to fantastiske prinsesser.. Isabella af mindet - min stjerne...... Og Maliki - mit lille tykke impulskøb....

0
0
Svar på denne tråd

LA omspringning
Forfatter: 
Dato:  19-11-2013 11:14

Jeg var sku også bange da jeg red ind til den LA omspringning, jeg fik dem til at gå og måle alle springene for at være sikre på, de ikke var for høje. Haha. :p
Men det gik, og det gav mig bare selvtilliden * 100000 tilbage, så svæver stadig på en lyserød sky :-D
Kommer dig og Isabella til Hjørring og rider c-stævne i december?

Alantic WJ <3

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider