I går og i dag blev der afholdt klubmesterskab for rideklubben Hjallerup rideklub, hvor jeg til dagligt rider undervisning, så der skulle vi selvfølgelig være med 
Vi red i går en opvarmningsklasse i LB2** med en enkelt bom som var 100 % min fejl.
I dag stod den så på mesterskabet. Jeg havde ingen forventninger i og med jeg her det sidste stykke tid har været noget "højdeskræk" og syntes Lb2** var SÅ højt, og i dag vidste jeg, at hvis vi var nul var det LA2** omspringning, så faktisk håbede jeg lidt hun fik en bom 
Det gjorde hun så ikke, vi var nul hvor hun reder mig for vildt på sidste spring, virkelig den sødeste hest i hele verden <3. Så måtte jeg jo ride den her LA2** omspringning, og jeg var ved at dø af skræk. Men da jeg først kom igang kom hele modet bare, og vi fik en fantastisk tur med et enkelt ærgerligt nedslag som kostede os 1. pladsen, men vi red os sikkert ind på en 2. plads som jeg er SUPER stolt over! 
Hvis I har lyst til at se video, er denne her:
www.youtube.com/ watch?v=kxH59Y5HRyg&fe...e=youtu.be
Nu har jeg virkelig fået blod på tanden og har valgt at melde til i LB2** og LA1* i Hjørring d. 8. december. og jeg glæder mig