Har du ikke lyst til at hjælpe mig med et par små klik?
For 5 år siden blev jeg sygemeldt med en stressudløst depression, sidenhen kom der en fyreseddel fra mit job. Flere depressioner har fulgt i kølvandet og jeg er i sidste ende endt ud med ADHD diagnose, som jeg nu forsøger at finde mig til rette med. Derudover har jeg alskens fysiske skavanker, der sammen med en desværre ret så svag psyke nu gør, at jeg ikke kan arbejde. Som systemet er i dag, kan man ikke få sygedagpenge i så lang tid - og da jeg er gift, har min mand gensidig forsørgerpligt. Dvs vi har kun en indkomst, da forsørgerpligten gør, at jeg ikke er berettiget til kontanthjælp.
Jeg har min dejlige hest til at holde mig oven vande, men vi sidder MEGET hårdt i det økonomisk herhjemme...
For ganske kort tid siden var jeg indlagt på gigthospital i næsten 3 uger, og da jeg var hjemme igen, ville jeg rydde op i mit skab i stalden. Skæbnen ville så, at der var flyttet en musefamilie ind i det næsten nye dækken, jeg havde lagt frem, hvis der skulle blive brug for det, mens jeg var væk... Dækkenet var helt ødelagt - og jeg står nu med en hest, der ingen dækken har - og ingen penge til at købe et nyt, SUK!
Jeg har så sendt et foto ind til en konkurrence hos en lokaludstyrsforretning, som udlover et gavekort på 1000 kr (samme pris som dækkenet havde), men jeg mangler stemmer... Jeg har i skrivende stund 134 stemmer - nr 1 har 159. Kan/vil du hjælpe? I så fald mange, mange tak! Det kræver ikke andet end en facebook konto, der skal ikke gives nogen mail, ingen synes-godt-om-klik eller noget, bare klik stem ved mit smukke foto af Fighter... 
Dette er billedet, som jeg har sendt ind. Det er taget af min dejlige veninde Marlene, som er en fantastisk amatørfotograf!
Følg linket...
www.facebook.com/foderogfritid/ app_451684954848385