I sidste weekend var vi på Kongelunden for at ride LB* og LB**
Rigtig dejligt sted, og gode baner, også på opvarmningen 
William kom lidt sløvt fra start i LB* men fik sat tempoet op undervejs, og var fejlfri i begge faser 
Da vi gik bane til LB** snakkede vi meget om, hvor han kunne ligge tempo ind. Desværre var det ikke en bane der indbød til korte vendinger i fase 2. Lima er ikke hurtig på de lige stræk, man han kan tilgengæld vende ultra kort.
Men William red ham PÆNT, og var fejlfri i begge faser igen 
Så igen sluttede han midt i feldtet og i begge klasser lå han 6 sek. efter vinderen.
Her video fra LB**
www.facebook.com/ photo.php?v=7297626903...mp;theater
I går til springtræningen satte William personlig rekord, og fik rykket en meget stor grænse!!
Han sprang 1m og uden at tvivle eller ride baglæns!!
Jeg beklager kvaliteten, men det er taget med min tlf. og der var ikke helt lys nok.
Vi har arbejdet meget med opstillingen, og William har endelig fattet pointen med hvor hænder osv. skal være.
Han har somme tider hængt lidt bagefter på Lima, da han springer helt anderledes en hans anden pony Pippi.
Vi fik et super godt råd af Susan Kjærgård, at han visuelt skulle forstille sig at han havde en boldt foran sig, som han skulle runde sig nedover.
Jeg har lavet en mærke på begge skuldre af Lima, som han skulle ramme HVER gang, og det har fået tiøren til at falde 
Nå men kom du så langt, så ville vi blive glade for en hilsen 
Dbh Jane