Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Opslag, billeder og video

William og Lima opdatering.
Forfatter: 
Dato:  01-11-2013 08:46

I sidste weekend var vi på Kongelunden for at ride LB* og LB**

Rigtig dejligt sted, og gode baner, også på opvarmningen

William kom lidt sløvt fra start i LB* men fik sat tempoet op undervejs, og var fejlfri i begge faser

Da vi gik bane til LB** snakkede vi meget om, hvor han kunne ligge tempo ind. Desværre var det ikke en bane der indbød til korte vendinger i fase 2. Lima er ikke hurtig på de lige stræk, man han kan tilgengæld vende ultra kort.

Men William red ham PÆNT, og var fejlfri i begge faser igen

Så igen sluttede han midt i feldtet og i begge klasser lå han 6 sek. efter vinderen.

Her video fra LB**

www.facebook.com/ photo.php?v=7297626903...mp;theater

Billede

I går til springtræningen satte William personlig rekord, og fik rykket en meget stor grænse!!

Han sprang 1m og uden at tvivle eller ride baglæns!!

Billede

Jeg beklager kvaliteten, men det er taget med min tlf. og der var ikke helt lys nok.

Vi har arbejdet meget med opstillingen, og William har endelig fattet pointen med hvor hænder osv. skal være.

Han har somme tider hængt lidt bagefter på Lima, da han springer helt anderledes en hans anden pony Pippi.

Vi fik et super godt råd af Susan Kjærgård, at han visuelt skulle forstille sig at han havde en boldt foran sig, som han skulle runde sig nedover.

Jeg har lavet en mærke på begge skuldre af Lima, som han skulle ramme HVER gang, og det har fået tiøren til at falde

Nå men kom du så langt, så ville vi blive glade for en hilsen

Dbh Jane

Den ultimtive ponymor :-)

13
0
Svar på denne tråd

Skønt!
Forfatter: 
Dato:  01-11-2013 08:55

Dejligt der er flere ponymødre herinde. Kan vi ikke lave en klub?

Kan desværre ikke se videoen, er den åben for "fremmede"?

Sejt med 1m. Min datter er ikke kommet over det endnu, men hun er også i gang med at starte en pony helt fra bunden, så det må vente :)

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

1
0
Svar på denne tråd

bumbumbubmbum
Forfatter: 
Dato:  01-11-2013 09:53

Hej Mette,

Takker for din hilsen, har nu lavet videoen om, så den kan ses

Mit store ønske er at vinde en meget stor lotto gevinst, og lave en ponyridekole, hvor der er plads til målrettede unge mennesker :-)

Var det ikke di datter der fik "den vilde welsh" pony, og har startet lidt springstævner her i sommer på den?

Dbh Jane

Den ultimtive ponymor :-)

0
0
Svar på denne tråd

Det ser godt ud
Forfatter: 
Dato:  01-11-2013 11:00

Rigtig pæn ridning. Dejlig afbalanceret.

Han har flot styr på skuldrene i vendingerne.

Jeg kan også godt lide roen - selv om det måske ikke giver så mange sløjfer her og nu. Men hvis man tænker lidt frem, og hvis han har ønsker om at nå lidt mere end små-stævner, så er det da optimalt at få lagt et godt fundament med en masse gode og afbalancerede ture nu, i stedet for at flintre rundt og tage en masse sløjfer til de små stævner.

Kh NinaSt

1
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  01-11-2013 11:07

Jamen jeg taber mit hjerte til disse søde ponyryttere! William og Lima er et super godt team! :) og godt at hænderne kom på plads, med lidt pædagogik ;)

Glæder mig til flere opdateringer :)

Mvh. Sophie (:

stud.med.vet

0
0
Svar på denne tråd

Ih hvor fint
Forfatter: 
Dato:  01-11-2013 14:11

Sikke en dejlig runde. Den ro er jo forbilledlig!

Jo, det er hende. Vi har haft lidt problemer med hvilket bid han foretrækker, så bøvler lidt endnu. Men tror vi er på rette vej heldigvis.

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2013 22:40

Ih hvor er de bare søde :-)

Tak for rosen til os i Kongelunden, vi gør ihvertfald vores bedste i stævneudvalget for at lave gode stævner :-)

/Line

Fuldblod, hesten med xx faktor!

0
0
Svar på denne tråd

ponyfræs
Forfatter: 
Dato:  02-11-2013 15:18

kan man da ikke kalde det, hvad man jo ellers tit ser, men hvor er det skønt med en balanceret pony og rytter, tror de to eller tre skal jeg måske sige for pippi er jo også en del af gruppen, er ved at være nogle af mine favoritter herinde:)

thumbs up til en skøn rytter, hans skønne ponyer og kanone mor for al den tålmodighed og tid:)

mvh

Mie

Med de fire skønne arabermuler <3

ox-hingsteføl sælges, ses min profil for flere oplysninger :)

0
0
Svar på denne tråd

dejligt. ...
Forfatter: 
Dato:  04-11-2013 20:40
at få en opdate, og se at det går godt.

Der er desværre sket noget siden sidst, vi har sammen taget den beslutning af vi måtte sende lucky(den sorte hest) i himmelen, så nu er der en hest mindre i stalden, så det er dejligt at se at lima har det godt og william er glad for ham.

www.rhinestonedesign.dk

Med Rhinestone Design skiller du dig ud fra mængden.

Udsmykning af udstyr til hest,hund og dig.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider